AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Del Skrevet 22. desember 2020 Litt deppa her. Går gjerne mer opp og pga jul og mat det. Ville jo ned til 52 ihvertfall. Hva gjør jeg? Noen trøstende ord? Anonymkode: 02e8b...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegerikkeminskyld Skrevet 22. desember 2020 #2 Del Skrevet 22. desember 2020 Jeg har omsider kommet i den alderen man legger på seg og det er litt uvant så jeg har litt sympati med deg 😊 Men, hvis du bare veier ca 5 kg mer enn matchvekt er det ikke krise enda, langt fra. Sannsynligvis er det bare du som legger merke til det. Slik er det iallefall her, jeg er plutselig 54 kg, trives best med 49-50 men andre synes jeg er sååå fin atte. Hvis du fortsatt passer klærne dine går det bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Del Skrevet 22. desember 2020 Hva løser å være deppa? Blir du tynnere av det? Hjelper det på å forhndre spise for mye fremover? Det nytter ikke sette seg nd og sutre, du må brette opp armene og ta tak Anonymkode: 61825...800 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #4 Del Skrevet 22. desember 2020 Var 67 i april. Redd for de kommer sakte på igjen. Har En lei tendens til å gå opp om vinteren. Ikke like aktiv da. Som en skrev. Jeg må ta fatt nå å gjøre noe. Anonymkode: 02e8b...229 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #5 Del Skrevet 22. desember 2020 Har du veid deg flere ganger? Husk at vekten kan variere ganske mye fra dag til dag. Kanskje var du ekstra lav 3.nov og ekstra høy i dag? Ellers hadde jeg prøvd å droppe depping, skal og skyld. Slapp av fram til nyttår i betydningen at du lever for det meste sunt, men unner deg julekos 2-3 dager. Ikke ha mål om å gå ned nå. Ha mål om å ikke gå opp og ha en fin jul. Dette ordner seg fint. 🎄 Anonymkode: 94f41...12f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #6 Del Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du veid deg flere ganger? Husk at vekten kan variere ganske mye fra dag til dag. Kanskje var du ekstra lav 3.nov og ekstra høy i dag? Ellers hadde jeg prøvd å droppe depping, skal og skyld. Slapp av fram til nyttår i betydningen at du lever for det meste sunt, men unner deg julekos 2-3 dager. Ikke ha mål om å gå ned nå. Ha mål om å ikke gå opp og ha en fin jul. Dette ordner seg fint. 🎄 Anonymkode: 94f41...12f Tusen takk for kommentarene dine. Har veidd meg flere ganger, men vet ikke helt hvor jeg er i syklusen nå men tror jeg henter mensen om ikke så lenge. Skal prøve å gjøre som du skriver. Og heller prøve å gå med igjen i januar. Ha en fin jul 🎄 Anonymkode: 02e8b...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå