Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge skal man deale med usikre menn? Etter 2 år dating er han fortsatt usikker om oss. Jeg ble så skuffet at jeg ba han dra til helvete og slutte å leke med meg. Er han usikker enda etter så lang tid så blir han det aldri, tenker jeg.

Vipps ble jeg singel før julen er startet. Hva gjør jeg nå? Tilgir en dette?

Anonymkode: 2132e...6b5

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var usikker etter 4 år 🤪 Jeg ble singel til jul nå. Fikk nok . 

Anonymkode: ac99f...ce2

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror du gjorde det rette. Det må være direkte nedbrytende å date en som ikke vet om han vil ha en eller ikke i år etter år. Du fortjener bedre enn det.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvor lenge skal man deale med usikre menn? Etter 2 år dating er han fortsatt usikker om oss. Jeg ble så skuffet at jeg ba han dra til helvete og slutte å leke med meg. Er han usikker enda etter så lang tid så blir han det aldri, tenker jeg.

Tilgir hva? Om han tilgir deg for at du gjorde det slutt?

Skrevet

Kjipt å lese, ikke akkurat det man ønsker seg til jul. Jeg kjenner igjen det med å være usikker, jeg var det selv etter 2 år. Hvor mye er dere sammen? Bor dere sammen? Har dere noen fundamentalt forskjellige verdivurderinger? Er det ubalanse økonomisk? Har han brent seg i tidligere forhold? Har forholdet vært preget av uenighet og krangel/diskusjoner? Har han/du barn fra før? 

Det er mye som kan spille inn som gjør at han fortsatt vakler. Hvis du forlanger et definitivt svar "for evig og alltid" kan han føle seg kneblet, ingen god følelse. Kanskje du kan legge det frem som at dere satser sammen nå, alle vet jo at ingenting er hugget i stein og man kan angre seg og komme seg ut av  forholdet. Ingen plikter å leve med et annet menneske. 

Jeg ønsker deg lykke til  🙏

Skrevet

Man skal ikke deale med menn som ikke vet hva de vil, et eneste sekund. Det er jo å be om trøbbel.

Her er det ingenting å tilgi, her bør du heller ta et oppgjør med hvordan du forholder deg til menn.

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor er de usikre. Hvis noen jeg likte var usikker på meg så ville jeg har spurt meg selv hva gjør jeg galt? Jeg ville selvfølgelig ikke også spurt vedkommende. Jeg hadde ikke tatt for gitt at feilen lå hos den andre. Den andre er der, men vil ikke gå hele veien. Ergo vil jeg tro at feilen lå hos meg.

Skrevet
MortenMinstelønn skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er de usikre. Hvis noen jeg likte var usikker på meg så ville jeg har spurt meg selv hva gjør jeg galt? Jeg ville selvfølgelig ikke også spurt vedkommende. Jeg hadde ikke tatt for gitt at feilen lå hos den andre. Den andre er der, men vil ikke gå hele veien. Ergo vil jeg tro at feilen lå hos meg.

Det eneste som er feil med deg da, er at du blir værende og pønske på hva du gjør galt eller hva som er feil med deg.

Det du bør gjøre er å komme deg vekk.

Har dere aldri hørt om voldelige forhold, folkens?

De starter ofte sånn som det her, hvor den ene «tilbyr seg å være offer» og den andre, bevisst eller ei, ender opp med å bli irritert på «den lille dumme valpen».

Dere som kun opplever at det blir slutt eller at dere selv går lei, bør prise dere lykkelig for at det ikke endte verre enn som så. 

• Liker 4
Skrevet
~ m a u d e ~ skrev (6 minutter siden):

Det eneste som er feil med deg da, er at du blir værende og pønske på

Nå skal det sies at jeg ikke har vært i et slikt forhold. Tror du siterte feil person. Jeg pønsker sjeldent. Hvis jeg lurer på noe, så spør jeg. Jeg graver til jeg har et komplett svar. Deretter tar jeg stilling til forskjellige valg. Jeg vet mange sliter med dette, men det er noe alle bør lære seg. Enten om det gjelder kjæreste eller å komme seg ut av en fangeleir.  

• Liker 1
Skrevet

Du har rett. Er man lenge usikker, snur man ofte ikke brått til et sikkert ja. Like greit å finne noen andre. Eller være singel og kose deg med ting som er verdt å bruke energi på.

• Liker 4
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (4 timer siden):

Tror du siterte feil person. Jeg pønsker sjeldent.

Hele innlegget ditt handlet jo om at du ville spurt deg selv og ikke den andre. Det er hva man tolker som pønsking.  

Anonymkode: f5222...519

• Liker 2
Skrevet
~ m a u d e ~ skrev (6 timer siden):

Man skal ikke deale med menn som ikke vet hva de vil, et eneste sekund. Det er jo å be om trøbbel.

Her er det ingenting å tilgi, her bør du heller ta et oppgjør med hvordan du forholder deg til menn.

De VET hva de vil, og hva de vil er ikke denne kvinnen. 

Anonymkode: 52d87...304

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De VET hva de vil, og hva de vil er ikke denne kvinnen. 

Hadde de visst det, så hadde de jo gått sin vei. 

• Liker 1
Skrevet

Han er nok ikke usikker, han vil bare ha sex uten å binde seg. 🤷‍♀️ Bra du endelig tar et standpunkt! 

Anonymkode: a0855...ab3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg gir slikt maks 6 måneder så setter jeg foten ned! Gir det alltid litt tid, men du har jo latt det gå alt for langt. Kvinner er ikke alltid noe bedre slik sett, mange som plutselig ender mening selv om det har fungert godt i lang tid. Usikre partnere er noe man prøver og løse ved og snakke sammen. Går ikke dette? Sett foten ned og finne andre som klarer og ha et seriøst forhold. To år med dating? Hva i alle dager! Jeg dater maks et par måneder, og om man da ikke er kan si at man er kjærester og eksklusive? Da er det over. Ofte skjer det langt raskere en dette også. Det er ikke dermed sagt at man gifter seg etter så kort tid. Etter 2 år så burde man faktisk kunne si "jeg elsker deg" vil du gifte deg med meg uten at det nøles en gang.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hvorfor? Her får de sex uten å måtte binde seg. De får kjærlighet og nærhet fra ei naiv dame som bare venter og venter uten å kreve noe særlig. Vinn-vinn for disse "usikre" menn. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor? Her får de sex uten å måtte binde seg. De får kjærlighet og nærhet fra ei naiv dame som bare venter og venter uten å kreve noe særlig. Vinn-vinn for disse "usikre" menn. 

Ja? Men da vet de jo ukke at de IKKE vil ha henne, slik du skrev. På tide å være litt konsekvent, her.

Hadde de visst at de ikke ville ha henne, så hadde de gått. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nope, greit med sex så lenge det varer. Slike menn er dritt, bryr seg ikke om deg, kun fitta di. Han har sikkert også hatt flere bak ryggen til TS også, siden han enda var "usikker"

Anonymkode: 3ead6...f39

• Liker 2
Skrevet
~ m a u d e ~ skrev (6 timer siden):

Det eneste som er feil med deg da, er at du blir værende og pønske på hva du gjør galt eller hva som er feil med deg.

Det du bør gjøre er å komme deg vekk.

Har dere aldri hørt om voldelige forhold, folkens?

De starter ofte sånn som det her, hvor den ene «tilbyr seg å være offer» og den andre, bevisst eller ei, ender opp med å bli irritert på «den lille dumme valpen».

Dere som kun opplever at det blir slutt eller at dere selv går lei, bør prise dere lykkelig for at det ikke endte verre enn som så. 

Å dra inn voldsproblematikk er vel ikke relevant for denne problemstillingen,

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nope, greit med sex så lenge det varer. Slike menn er dritt, bryr seg ikke om deg, kun fitta di. Han har sikkert også hatt flere bak ryggen til TS også, siden han enda var "usikker"

Anonymkode: 3ead6...f39

Er ikke deg jeg svarte. Det du skriver er jo bare noe tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...