AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Har vært sammen med kjæresten i ca et halvt år nå, avstandsforhold. Har møtt foreldrene hans 3-4 ganger og de er kjempehyggelige. Er det vanlig å gi julegave til dem etter så kort tid? Vi feirer jul hver for oss i år. Hva med hans onkelbarn (to på 5 og 6)? Blir så usikker, eksens familie ga meg julegaver uten at jeg hadde møtt dem engang, det syns jeg var veldig rart..🙈 Anonymkode: 9d8d3...6ae
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Hadde samme problemstilling i fjor. Også avstandsforhold. Jeg ga julegave til hans søsken og barna dems, da han ikke ønsket at vi skulle gi fellesgave. Ga ikke noe til hans foreldre(ikke møtt de så mange ganger). Fikk gave av den ene foreldren(de er skilt med nye familier), ikke den andre. Heller ikke noe av hans besteforeldre(ga heller ikke til dem). Fikk gave av hans søsken. Så glad for at jeg ga noe til de. Føltes litt rart å ikke ha gave til den forelderen som ga meg gave. Følte i etterkant at det var veldig rart å gi separat gave og ikke kunne være med på hans gaver, så snakket om det før denne julen. I år har vi løst det med at han ordner gaver til alle i sin familie fra oss begge og jeg gjør det samme til min familie. Men nå kjenner vi hverandres familier mye bedre, så det falt seg mer naturlig i år. Anonymkode: d563e...1d6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Jeg tenker at du ikke trenger å gi gaver til hans onkelbarn - det er det ingen som forventer, det blir kanskje bare rart. Du trenger heller ikke gi noe til hans foreldre, men en blomsterkvast, ei vinflaske, en konfekt eller liknende er jo alltid koselig. Anonymkode: c4753...04f
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at du ikke trenger å gi gaver til hans onkelbarn - det er det ingen som forventer, det blir kanskje bare rart. Du trenger heller ikke gi noe til hans foreldre, men en blomsterkvast, ei vinflaske, en konfekt eller liknende er jo alltid koselig. Anonymkode: c4753...04f Men det spørs jo også på forholdet deres. Jeg og mannen var liksom en enhet fra første stund. Da var det mer naturlig, enn om dere enda er usikre på alvorligheten i forholdet. Anonymkode: c4753...04f
Gjest Dævendøtte Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 Hadde overlatt dette til kjæresten jeg. Og kanskje heller gitt ungene en liten oppmerksomhet neste gang du møter de. Eventuelt tatt med blomster til foreldrene, om du møter de i jula eller rett etterpå. Men julegaver, det hadde jeg ikke kjøpt.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #6 Skrevet 22. desember 2020 Hva sier typen om det? Han vet da litt om hvordan foreldrene hans er og hvordan de tenker og reagerer Anonymkode: d6492...911
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #7 Skrevet 22. desember 2020 Dævendøtte skrev (3 timer siden): Hadde overlatt dette til kjæresten jeg. Og kanskje heller gitt ungene en liten oppmerksomhet neste gang du møter de. Eventuelt tatt med blomster til foreldrene, om du møter de i jula eller rett etterpå. Men julegaver, det hadde jeg ikke kjøpt. Det hørtes ut som en veldig grei løsning ja! Takk😊 Anonymkode: 9d8d3...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå