AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Jeg er i uke 11 og skal på ny ultralyd kontroll til mandag. Nå har gravid symptomene så og si forsvunnet bortsett fra litt ømme bryst og at magen har vokst litt. Men kan ikke kjenne noe på magen av livmor eller gravid mage og magen jeg har nå føler jeg bare er større fordi jeg må ha søtsaker så og si hele tiden og har ikke spist så sunt disse 11 ukene. Jeg er livredd for at noe er galt. For 15 år siden hadde jeg en spontan abort hvor fosteret ble målt til uke 7, men jeg begynte ikke å blø før i uke 11. Jeg klarer ikke å tenke positivt nå og er lei meg og litt deprimert. Er det flere som har følt det slik? Anonymkode: fe796...5a9
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Dette er mer normalt enn unormalt 👌 Anonymkode: a977d...8f4 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dette er mer normalt enn unormalt 👌 Anonymkode: a977d...8f4 Helt riktig! Anonymkode: 994ba...449
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Jeg hadde ikke latt dette bekymre meg. I forrige svangerskap opplevde jeg det samme, men da forsvant de rundt uke 10. Nyt det og prøv å holde fast i at dette går fint. Jeg kjenner for øvrig folk som har mistet selv om de har hatt symptomer også, så det trenger virkelig ikke ha noe å si. Nå er jeg 9+4 og håper håper håper at kvalmen skal slippe tak snart. Anonymkode: 32e2b...7b5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 På det punktet i svangerskapet hadde jeg flere uker hvor jeg ikke merket stort til det 🤷♀️ Viste ikke utenpå, følte meg omtrent helt som vanlig. Nesten så jeg lurte på om jeg hadde drømt det hele😅 Hadde jo ikke det. Anonymkode: 62cf6...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå