AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Tar den store julehandelen senere i dag. Av det jeg har glemt å kjøpe er min sålangt: Melk, brød, smør, ost, julebrus, salat, waldorf salat, iskaffe, bali gryte, toalettpapir, hårspray, nøkkelost, skagensalat, agurk, tomat, løk, ribberull, sylterflesk, iskake, sosisser Anonymkode: 65159...a79
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Roastbiff og stekt løk fenalår (pålegg) og litt andre speke mat som rødvin pølse osv. nøtteskinke Foskjellige myke oster kjeks til oster and appelsin/klementin/epler/ananas paprika/vårløk/chili/ fersk rosenkål 2 royal iskrem Kokosboller og sjokolade kaffefløte, kremfløte, rømme alt x2 rødkål poteter (fløtegratinerte) Cola Eplemost fra ringi, eplegløgg fra ringi. Bringebær limonade fra lokalt safteri. juleøl dopapir, dorens. 2 stk strømpebukser fra pierre robert. Dette har jeg handlet vi er bare 2 stk, skal ha besøk 1 juledag (and) og resten er vi bortreist.. (Har egg. vin, rundstykker osv fra før) Anonymkode: 79479...4f0 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Amarone Baileys Gajol Cava Gin Anonymkode: b37da...c79 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå