AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Snoka på facebooken til typen, skjekket søkehistorikken hans og så at han hadde søkt om en gruppe på FB som het pulevenn, gruppe for uforpliktet sex... hva faen? Han hadde ikke sendt noe medlemsforespørsel, men hvordan vet han om denne gruppen og hvorfor søker han det opp? Er ikke det rødt flagg...? Han hadde også søkt opp to damer han har hatt sex med før vi ble sammen, men ikke kontaktet de.. Jeg er currently gravid med vårt 2 barn , vi har en baby så vi får 2 tette på rappen så lagt på meg litt og blitt utrent, tenker han på å være utro? Han er en fantastisk far og han som maste seg til barn nr 2 så forstår ikke dette... Anonymkode: 73213...6b9
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Sitronterte skrev (Akkurat nå): Hvorfor drar du ikke? Han har jo ikke vært utro. Skal jeg gjøre det slutt gravid og med en baby fordi han har søkt opp dette? Eller hadde du ansett dette som utroskap? Anonymkode: 73213...6b9 4
Sitronterte Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har jo ikke vært utro. Skal jeg gjøre det slutt gravid og med en baby fordi han har søkt opp dette? Eller hadde du ansett dette som utroskap? Anonymkode: 73213...6b9 Men om du hadde søkt på Pulevenn...hvorfor ville du gjort det? Det er et stort rødt flagg, selv om han ikke har gjort noe fysisk. Æsj.... 17
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 Jeg føler det er stor forskjell på å være utro plutselig, impulsivt og kanskje i fylla... Og å AKTIVT SØKE seg fram til å være utro. Jeg hadde kanskje tilgitt det første, men aldri det andre. Og hvordan vet du at han ikke allerede har gjort noe? Anonymkode: 1a635...115 13
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 Populært innlegg #6 Skrevet 22. desember 2020 Nå synes jeg ikke du skal dra noen slutninger om at han er utro eller ønsker å være utro. Kanskje noen nevnte den gruppa og han ble nysgjerrig og bare søkte den opp? Det kan være helt uskyldig. Spør før du skyter. Anonymkode: 3ac0c...597 54
Nuka Skrevet 22. desember 2020 #7 Skrevet 22. desember 2020 Ikke alle menn er drittsekker, men de fleste er nysgjerrige. Enig med svaret over mitt 19
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #8 Skrevet 22. desember 2020 Ganske sikker på at han ikke har vært utro, er ikke som om han har mulighet til det, ingen av oss som er bortreiste og jobber jo hjemmefra nå. Er ikke noe endring i oppførsel heller, kjenner han jo veldig godt.. Men føler han tenner mindre på meg og tenker på andre damer nå hvertfall... skjønner ikke hvorfor noen skulle nevnt en slik gruppe for han.. Har lyst å ta det opp, men ikke så gøy å si at jeg snoka på tlf hans midt på natta mens han sov da... 🙈 TS Anonymkode: 73213...6b9
Sitronterte Skrevet 22. desember 2020 #9 Skrevet 22. desember 2020 Nysgjerrighet mener jeg er å søke på "Nakne damer". Når du ser etter noen å bare pule, søk på "Pulevenn". 7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #10 Skrevet 22. desember 2020 Men du skjønner vel selv at søkehistorikk ikke er fellende bevis akkurat? Alle søker vel på rare ting fordi man er nysgjerrige. Anonymkode: 9ef47...714 18
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #11 Skrevet 22. desember 2020 Det høres egentlig ikke normalt ut. De fleste som søker opp sex, gjør det gjerne via datingapper, hvor de enkelt kan unngå forhold. Jeg tror du burde dette her opp med din kjæreste, og spørre når han gjorde dette, og hvorfor. Ikke la det her gå uten forklaring. Herregud, jeg synes synd på deg. Her er du gravid, og er opptatt med han, og barnet, og svangerskapet, så kommer han med det pisset der. Han fortjener deg ikke Anonymkode: 3b747...861 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #12 Skrevet 22. desember 2020 Jeg tenker også at det nok er uskyldig. Jeg søkte også opp dette på facebook nå, fordi jeg ble nysgjerrig. Er singel, og er ikke interessert i pulevenn. 🤣 Anonymkode: ce712...26b 10
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #13 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tenker også at det nok er uskyldig. Jeg søkte også opp dette på facebook nå, fordi jeg ble nysgjerrig. Er singel, og er ikke interessert i pulevenn. 🤣 Anonymkode: ce712...26b Fant du siden? 😊 Anonymkode: 4366a...29a 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #14 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Snoka på facebooken til typen, skjekket søkehistorikken hans og så at han hadde søkt om en gruppe på FB som het pulevenn, gruppe for uforpliktet sex... hva faen? Han hadde ikke sendt noe medlemsforespørsel, men hvordan vet han om denne gruppen og hvorfor søker han det opp? Er ikke det rødt flagg...? Han hadde også søkt opp to damer han har hatt sex med før vi ble sammen, men ikke kontaktet de.. Jeg er currently gravid med vårt 2 barn , vi har en baby så vi får 2 tette på rappen så lagt på meg litt og blitt utrent, tenker han på å være utro? Han er en fantastisk far og han som maste seg til barn nr 2 så forstår ikke dette... Anonymkode: 73213...6b9 Mest sannsynlig hadde han en pulevenn mens du gikk gravid første gangen også. Anonymkode: 0183b...bb2 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #15 Skrevet 22. desember 2020 Hadde tatt en morskapstest om jeg var deg, mannen virker ikke helt god så mulig barnet deres har en annen mor Anonymkode: 19c7f...daa 12
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #16 Skrevet 22. desember 2020 La tvilen komme han til gode. Vi søker alle på mye rart. Men hold øynene oppe i tilfelle han begynner å dra mer ut. Ikke la dette spise deg opp ❤ Anonymkode: 1c960...6c3 8
petterm Skrevet 22. desember 2020 #17 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har lyst å ta det opp, men ikke så gøy å si at jeg snoka på tlf hans midt på natta mens han sov da... 🙈 TS Du bør ikke si noe. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ganske sikker på at han ikke har vært utro, er ikke som om han har mulighet til det, ingen av oss som er bortreiste og jobber jo hjemmefra nå. Da har han neppe vært utro. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men føler han tenner mindre på meg Har du overskudd/lyst til å ha sex med han? Er dere intime? Eller har dere nok med graviditeten og med minstemann? 5
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. desember 2020 #18 Skrevet 22. desember 2020 Omg. Jeg Googler masse rart. Og søker opp mye på Facebook. Å høre om sånne ting du nevner her er typiske ting jeg ville søkt opp fordi jeg er nysgjerrig. Er ikke ute etter pulevenn. Og jeg har søkt opp alle eksene mine😅 Sjokk å se den store ungdomskjæresten og ikke fatte at jeg fant han attraktiv og superhot en gang i tiden🐒🤪😂 Fint å se at de to mer alvorlige eksene har kommet seg videre med egne familier. Unner dem begge det❤️
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #19 Skrevet 22. desember 2020 Eksmannen min skaffet seg profil på datingside. Jeg oppdaget det (pcen hans stod helt åpen, jeg gikk forbi og så navnet på en fane). Konfronterte han, han sa at han "bare var på jakt etter venner, mange som finner venner der". Jadda. Angrer i dag på at jeg ikke gikk der og da. Det hadde spart meg for mye psykiske mishandling årene etter dette. Det var første tegn på at han ikke var investert lengre. Du må selv se om du kan leve med det, men rent emosjonelt er ikke dette noe en hengiven og trofast mann gjør. Så enkelt er det dessverre. Anonymkode: 01e5d...bae 7
Skalperud Skrevet 22. desember 2020 #20 Skrevet 22. desember 2020 Det jeg reagerer mest på her er at du er på facebooken hans. Fullstendig overtramp! 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå