Gå til innhold

Gutter, dele tanker og følelser med oss?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har innledet et nytt forhold til verdens beste gutt. Men, jeg har et lite problem.

:roll::( Hva skal jeg gjøre for å få kjærsten min til å åpne seg litt mer overfor meg?

Jeg har prøvd noen ganger, når det er passer å ta opp dette. Og, da sier han at han ikke er så flink til å åpne seg opp. Men, han veit godt at vi jenter ønsker å snakke om "problemer mm".

Det blir litt for enkelt å bare akseptere at det er forskjell på jenter og gutter. Jeg mener at dersom man skal få ting til å fungere så må mann jobbe litt for saken.

:( Så er det håp for meg om at dette retter seg, eller er det ting jeg bør si til ham for å få han til å skjønne at dette er viktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt avhengig av hva slags type problemer det er snakk om. Er det problem han har, på jobben eller liknende som egentlig ikke inderekte er ditt problem, bør du ligge litt lavt i terrenget. En del gutter, meg selv inkludert, liker å tenke gjennom diverse problemstillinger selv først før vi eventuelt vil snakke om det og spørre andre om råd.

Er det problemer mellom dere to syns jeg godt du kan være mer direkte og forlange at dere snakker ut om ting. Da må han lære seg at det er normalt og riktig å ha en åpen dialog, under forutsetning av at det er en dialog og ikke en situasjon der du tar opp ett problem og sier din mening og forventer at slik blir det, uten å ta hensyn til hva han mener.

Er det et problem du sliter med som du ønsker hans innspill på, så bør du bare si at du ønsker hans ærlige og oppriktige mening på hva han syns du skal gjøre, og at du ikke vil bli fornærmet om hans syn ikke stemmer med din egen vurdering.

Uansett hvilken situasjon det er snakk om, hans erfaring fra tidligere forhold vil spille inn her. Er dette nytt for han, og noe du har erfaring fra tidligere, må du la han få en viss tilvenningsperiode og ikke forvente at alt skal være bra fra første stund, selv om det ville være det perfekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tusseladden

Det er mange bra forhold, som kvinner har klart å prate i småfiller....

Aksepter, og sett pris på, at han har såpass vett at han ikke ønsker at du skal gjøre det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...