Gå til innhold

[Livsstil] Bryte med mitt nåværende liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har grublet mye i koronatiden og vil bare dele noen tanker her; kanskje noen kjenner seg igjen, kanskje mitt blabla forsvinner ubemerket. Helt greit, må bare skrive det fra meg.

I flere år har jeg vært misfornøyd. Min livsledsager er super, men vi er for det meste bare veldig gode venner. Jeg får overdose av barna mine etter ti minutter, de er ordentlig slitsomme. Jobben er et salig kaos der alle ser til meg for å rydde opp og jeg forstår ikke hvorfor. Jeg er en vims, men alle tror jeg er så strukturert. Det er tøft å leve opp til. Fritida går i husfiks og gaming, sistnevnte etterlater meg ofte frustrert og irritert på andre som spiller som idioter. Et tidssluk er det også. 

Så nå vil jeg avinstallere spillene og håper på å få klarere tanker og bedre sinnelag ut av det. Jeg må bli bedre kjent med ungene mine igjen, finne på koselige ting i lag. Jobben er like i nærheten, betaler greit, og jeg organiserer timene mine nesten helt fritt. Det er vanskelig å erstatte, så jeg skal først prøve å bli bedre der. Min kjære...vi må finne ut hvordan vi kommer oss ut av sofaen.

Det høres ut som en masse nyttårsforsett, men jeg vil tro folk kjenner seg igjen. Kanskje 2021 er året der alle har kjent litt for godt på sine styrker og svakheter, og vi kommer fornyet ut av det?

Anonymkode: 43752...08e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh...jeg ble så glad av å lese at du ville slutte å game og bli kjent med barna dine! Jeg så for meg enda ett "jeg må reise fra dem og finne meg selv" innlegg. Du har gjort en start bare ved å tenke dette, jeg ønsker deg all mulig lykke til!

Anonymkode: 56f84...77a

• Liker 2
Skrevet

Jeg ønsker deg masse lykke til! Ikke forvent at store forandringer skjer knirkefritt og på kort tid.

Anonymkode: 311eb...ace

• Liker 1
Skrevet

Fint å lese! Jeg tror det er lurt med små skritt. Eks: ta en tur ut hver dag hele familien sammen, for eksempel på en tur. Ikke ha for store ambisjoner om hvor langt dere skal gå hvis dette er helt nytt. Ta med kakao, god mat og liknende. Da får dere brukt tid sammen og vært aktivitet samtidig. Erfaringsmessig er unger mye mindre slitsomme utendørs. 😏 Frisk luft gir også overskudd og ro i sinnet.

Lykke til og god jul! 🎄

Anonymkode: 2beb9...927

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...