Felicity Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 (endret) Hei. Jeg bare lurer! Ser gynekologen om man er gravid med innvending ul? Jeg venter mensen om 6 dager. Kan han ha sett det da om det var noen graviditet? Er 99% sikker at det ikke er det, men bare spør. Hilsen Lene. Endret 9. august 2005 av Lene G
Trampe Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 Han ser jo eggstokkene og livmora - så man skulle jo tro at han kunne sett det...? Har ikke den største peilingen - kanskje fosteret er så knøttlite at han ikke kan se det...? Huff, nei, jeg skulle kanskje latt være å svare
Felicity Skrevet 9. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2005 Bedre å svare noe enn ikke svare Takk for svare iallefall. vet ikke selv, så jeg tar i mot alle svar jeg... Hilsen Lene.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 Er på årlig innvendig UL-sjekk (yak) for noen andre greier og de kan se temmelig mye selv om det ikke er stort. Tror derfor de kan se det temmelig kjapt om man er gravid - om ikke annet på grunn av endringer på livmor, eggstokker mm. Men jeg vet ikke hvor kjapt de kan se det.
Lula Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 Da jeg ble gravid var jeg hos gynekologen og fikk innvendig UL. Han så ingenting,(men testen var jo positiv). Dette var ca 1 uke etter forventet mens. Jeg tviler derfor på at gynekologen din kan se noe om du venter mens om 6 dager. Tror det er for tidlig å se noe.
zmurfette Skrevet 10. august 2005 #6 Skrevet 10. august 2005 Trodde ikke det var mulig å se forsteret på innvendig UL før man var 6-7 uker på vei, jeg...
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #7 Skrevet 10. august 2005 Trodde ikke det var mulig å se forsteret på innvendig UL før man var 6-7 uker på vei, jeg... ← Det er mulig å se fra 4 uker iallefall..
Felicity Skrevet 10. august 2005 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2005 Takk for svarene. Da er det et lite håp alikevell da. Men tror ikke jeg er gravid. Klem fra Lene.
Snuppelure Skrevet 10. august 2005 #9 Skrevet 10. august 2005 Joad, jeg er ganske sikker på at gynekologen kan se det. Det handler om hvordan slimhinnene utvikler seg etter EL. Ikke at min lege har sett det, men han har sett at "denne mnd ble du iallefall ikke gravid" når jeg har hatt UL rett før IKM. Men det er tidlig og lett å overse. Lykke til.
Chiquita Skrevet 10. august 2005 #10 Skrevet 10. august 2005 6 dager før IKM har jo et ev egg nettopp festet seg. Slimhinnene har ikke rukket å utvikle seg så mye enda, fordi kroppen bare såvidt selv vet at den har blitt gravid. Så det er ganske tidlig til å kunne si noe vil jeg tro... Jo nærmere IKM man tar UL, jo bedre kan man se det på slimhinnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå