AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Jeg har egentlig alltid synes en jeg har gått i klasse med i 10 år er kjekk. Vi gikk ut av skolen for 8 år siden. Gjennom den tiden var vi ganske gode venner. Og har hatt kontakt sporadisk siden den tid, men det er over 1 år siden jeg chattet med han. Jeg har egentlig sett meg selv som lesbisk, men jeg har alltid syntes han er kjekk og kunne jeg fått sjansen på han, så ville jeg prøvd. Han er helt fantastisk. Jeg har egentlig lyst til å prøve meg på han, men vet ikke hvordan jeg kan starte. Det virker så unaturlig å ta kontakt med han da det har gått et år siden sist vi chattet, men vi har jo snakket sammen de gangene vi har møtt på hverandre på butikken. Da kan vi stå lenge å snakke sammen. Jeg har så lyst til å prøve meg på han, men vet ikke hvordan jeg kan gjøre det på en naturlig måte. Vi har kjent hverandre siden vi var 6 år gamle og nå er vi 24 år. Har noen forslag? Anonymkode: 43aab...0e7
petterm Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 (endret) Rett og slett sende han en julehilsen. Si det var trivelig å snakkes, si at det kunne vært trivelig å møtes en dag osv. Si du er koronalei av å være alene. Avhengig av hva du synes er ok: Foreslå å gå en tur for å prate. Møtes til en kaffe? Inviter han hjem til deg? Hva som helst, bare dere får mer kontakt. Husk: Hvis du ikke gjør noe skjer det ikke noe. Du kan ikke risikere at han finner en annen bare fordi du ikke får somla deg til å ta initiativ? Og når du får kontakt må du tørre å vise hva du ønsker! Gutter er ikke gode på å tolke signaler!! Selv i koronatider er det lov å få en ny kjæreste. Våg å ta på han. Gi han massasje osv hvis du ønsker å gå hele veien. Endret 22. desember 2020 av petterm 2
911 Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Enig med petterm over her. Ta kontakt. Vi menn/gutter er ikke så flinke til å tolke signaler og trenger noe mer håndfast. Kanskje han vet du har definert deg som lespisk og tør dermed ikke gjøre noen fremstøt selv? Du risikerer å miste han om du ikke tar initiativ. 1
GammelKaktus Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Jeg hadde sendt en melding om han hadde lyst til å gå en tur og kaffe eller no. I denne tiden så er det jo mange som tar kontakt med folk de ikke har truffet på en stund. Kjør på 😄 2
Hippogriff Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 Jeg tenker vi kan lære av menn her, bruk det de gjør som funker på oss. Det som har funker for menn på meg er: Etablering av kontakt. Skjer oftest over chat hvis det er en person jeg ikke omgås fysisk. Siden du kjenner ham og har chattet med ham innimellom før, kan du gå rett på og spørre hvordan det går og pludre litt om hvordan det går hos deg. Sleng inn et «hadde vært koselig å treffes igjen» og foreslå ønsket aktivitet. Så er du der? Det er i alle fall det jeg ville gjort tror jeg. Nå skal det riktignok sies at menn ofte pleier å ta mot til seg og uttrykke hva de er ute etter allerede i chattingen, men for at det skal funke må jeg være interessert i utgangspunktet altså. Jeg ville ikke gjort det med mindre det er åpenbart at han er interessert tilbake. Når du treffer ham vil du ha større mulighet til å tolke om han er interessert eller ikke - menn er ganske dårlige på å skjule sånt Sånn ellers syns jeg også de kan være dårlige på å forstå at man faktisk er interessert i dem. Så det bør du etter min erfaring være nokså tydelig på. Ta på ham, smil mye til ham og fortell ham litt åpenhjertig om ting - så KANSKJE det går opp et lys Hvis ikke så kommer du ikke unna å være mer direkte
Gjest Alterego666 Skrevet 23. desember 2020 #6 Skrevet 23. desember 2020 Det er jo bare å si hei og god jul og så ta det derfra. Merkelig spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå