AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Jeg fikk min første baby par uker før jeg fylte 20. jeg visste selvsagt at når jeg fikk baby ville det ta litt knekken på mitt ikke-eksisterende partyliv, men jeg tok da noen øl og vinglass i ny og ned. jeg delammer, og er i litt jobb. Jeg begynner å lengte litt etter kjærestetid med kjæresten min, hvor vi er kjærester - og ikke bare funderer over hva vi skal gjøre da og da hvis det og det skjer.. Samtidig synes jeg det er litt tidlig å «dra ut», og at baby sover over hos noen andre. Men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at om baby er 6 mnd, 1 år, eller 2 år - så er det mest sannsynligvis «litt tidlig».. er det uansvarlig av meg som mor, å sette bort mitt 6mnd gammelt barn hos tanta si som han er hos når jeg er på jobb og kjenner godt - for å ta litt tid til meg og samboer? Vil bare si at vi har 3 tilfeller i kommunen, særdeles lite smitte, og bruker smittevern.. ville ikke vurdert det enda hvis der var stor fare for dette:) Anonymkode: 36946...dc1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg fikk min første baby par uker før jeg fylte 20. jeg visste selvsagt at når jeg fikk baby ville det ta litt knekken på mitt ikke-eksisterende partyliv, men jeg tok da noen øl og vinglass i ny og ned. jeg delammer, og er i litt jobb. Jeg begynner å lengte litt etter kjærestetid med kjæresten min, hvor vi er kjærester - og ikke bare funderer over hva vi skal gjøre da og da hvis det og det skjer.. Samtidig synes jeg det er litt tidlig å «dra ut», og at baby sover over hos noen andre. Men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at om baby er 6 mnd, 1 år, eller 2 år - så er det mest sannsynligvis «litt tidlig».. er det uansvarlig av meg som mor, å sette bort mitt 6mnd gammelt barn hos tanta si som han er hos når jeg er på jobb og kjenner godt - for å ta litt tid til meg og samboer? Vil bare si at vi har 3 tilfeller i kommunen, særdeles lite smitte, og bruker smittevern.. ville ikke vurdert det enda hvis der var stor fare for dette:) Anonymkode: 36946...dc1 Herlighet, kjør på synes jeg viktig å ta være på forholdet dere i mellom også ❤️ Anonymkode: 0330b...3be 4
lille-sjøstjerne Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Så flott at du har en tante som barnet er nær som kan sitte barnevakt. Dette hadde jeg ikke nølt med å gjøre så lenge du har lyst selv. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Det er SÅ viktig å pleie parforholdet når man har fått baby! Mange «glemmer» det litt fordi de er så opptatt av babyen, å plutselig har det gått 2 år uten at de er på så mye som en date alene. Kjør på, kos dere! Anonymkode: c4810...de7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 Selvfølgelig skal dere ta dere en kjærestekveld! Det er viktig å være kjærester også. Anonymkode: 41355...225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå