Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag hadde vi julelunsj på jobben, og ledelsen hadde et "morsomt" påfunn. Vi måtte gå på vekta for å komme inn til lunsjen, og skrive opp hva vi veide på en liste som alle kunne se. Etter lunsjen måtte vi veie oss igjen og skrive hvor mye vi hadde gått opp. Den som gikk opp mest var "vinneren". Det var kanskje noen få som ikke veide seg, men jeg gjorde det for å ikke være kjedelig.. men det var et litt rart påfunn, var det ikke? Tenk hvis noen har spiseforstyrrelser for eksempel? 

Anonymkode: 3ba98...948

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja særlig. 

Anonymkode: b3921...37d

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I dag hadde vi julelunsj på jobben, og ledelsen hadde et "morsomt" påfunn. Vi måtte gå på vekta for å komme inn til lunsjen, og skrive opp hva vi veide på en liste som alle kunne se. Etter lunsjen måtte vi veie oss igjen og skrive hvor mye vi hadde gått opp. Den som gikk opp mest var "vinneren". Det var kanskje noen få som ikke veide seg, men jeg gjorde det for å ikke være kjedelig.. men det var et litt rart påfunn, var det ikke? Tenk hvis noen har spiseforstyrrelser for eksempel? 

Kan man ikke gå på vekten, for så å notere et annet tall enn det vekten sa? 

Skrevet

Trolleinnlegg!

Anonymkode: 83f3c...10e

• Liker 23
Skrevet

Nei, det er ikke troll, jeg lover at dette skjedde! Vet det høres sykt ut, men det skjedde faktisk!

Skrevet

Asså jeg skjønner humoren, og det er bra at folk ikke tar sånt så høytidelig. Tviler på at det var tvang. 

Anonymkode: 654ab...c69

Skrevet

0/10

Anonymkode: 2addd...8dc

• Liker 2
Skrevet
Jente- skrev (1 minutt siden):

Kan man ikke gå på vekten, for så å notere et annet tall enn det vekten sa? 

Joda, det var ingen som sto og kontrollerte det. Men hele greia var liksom litt rar...

Skrevet

Det høres så sykt ut at det tror jeg ikke på. Ingen er så dumme at de foreslår noe sånt. 

Anonymkode: b4dc5...e99

• Liker 11
Skrevet

Kan være troll dette, eller ikke, men uansett, jeg synes ikke det var en så god idé. Folk kan absolutt føle seg ukomfortable med press om å veie seg offentlig. 

Anonymkode: 299df...610

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Asså jeg skjønner humoren, og det er bra at folk ikke tar sånt så høytidelig. Tviler på at det var tvang. 

Anonymkode: 654ab...c69

Nei, det virka ikke som noen reagerte noe særlig på det og de fleste tok det med humor. Men det var et par som ikke veide seg også, tror jeg, så var ikke tvang. Bare et visst press, følte jeg 😛

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du ikke ta juleferie fra forumet nå?

Anonymkode: e4136...92d

• Liker 8
Skrevet

Det høres så sykt ut at det tror jeg ikke på. Ingen er så dumme at de foreslår noe sånt. 

Anonymkode: b4dc5...e99

Der jeg jobbet før tror jeg ledelsen var ganske uhøytidelige og tullete så de kunne faktisk ha funnet på noe sånt😂

Anonymkode: fa69d...f1f

Skrevet

Det er vel ingen som har julelunsj på jobben i år

Anonymkode: ff782...b72

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det virka ikke som noen reagerte noe særlig på det og de fleste tok det med humor. Men det var et par som ikke veide seg også, tror jeg, så var ikke tvang. Bare et visst press, følte jeg 😛

Fikk de mat de som ikke veide seg? 

Skrevet

Det er vel ingen som har julelunsj på jobben i år

Anonymkode: ff782...b72

Vi er ikke mange ansatte, og delte oss opp i bolker, så var ca 6-7 som spiste samtidig, med god avstand. 

Skrevet

Fikk de mat de som ikke veide seg? 

Ja, det tror jeg da. Jeg så bare at de ikke hadde skrevet seg opp på den lista. 

Skrevet

Vi finner fort ut om dette er sant, for da er det i media innen et døgn. Så dumme har ikke arbeidsgivere lov å være.

Anonymkode: b02a7...7d1

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Vi finner fort ut om dette er sant, for da er det i media innen et døgn. Så dumme har ikke arbeidsgivere lov å være.

Anonymkode: b02a7...7d1

Ja, det kan du si.. men tviler på at noen på jobben kommer til å si noe til media! Jeg gikk til kvinneguiden, mer public enn det trenger jeg ikke... 😛

Skrevet

Uansett om dette er sant eller ikke...

Et idiotisk påfunn! "Sånne" folk pleier å være usmakelige som personer og elsker alt av selskapsleker og utdritning av andre. Ikke noe morsomt. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...