Blomsterenka Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Generelt er å jobbe med kvinner helt ufyselig - hvis man ikke får en kjempegod kontakt - og da bryr man seg ikke om resten - verken sladder eller noe. Da eksiterer man, på et annet nivå. (da er de gjerne androgyme...) Menn er stort sett greiere sånn, men noen er helt helt s.v. harry - dvs man - når man blir eldre bare ler eller - ber de pent eller frekt holde munnen lukket - fordi man vil väre i fred. Sånn sett er menn enklere. De godtar et nei. (menn er jo vant til nei, iflg alle undersökelser som er gjort...) "Män vil inte leva med en kvinna hela livet" Ekspressen, 9. aug. 2005: 36 menn er spurt, de er gifte og av de - elsker de alle sin partner. Og vil leve livet sammens med henne. Men selv om de vil det, er 34 av de 36 ikke lykkelige...Men önsker väre det. (godt håp, jenter..) 29 har aldri hatt sidesprang (vänsterprasslat), mens 35 (trettifem) elsker - faktisk - like mye en annen kvinne som sin partner... (og 14 ville valgt å bo resten av sitt liv sammen med b egge...) Hva gir dere meg - damer??? Alle uten en - har (av de 36) minst en de ville ha minst ÅTTE kvinner de hadde lyst til å ha et kort eventyr med... Men de vil ikke svare på om de er lykkelige, men forsöker väre tro... Den eneste i undersökelsen, som er lykkelig, har en överenskomst med sin kone, dvs de er begge lykkelig - hun også - dem har begge överenskomsten, dem fär ha... (hver for seg...) Av de 29 i undersökningan som ikke er vänsterprasslat undrer 23 av 36 på å skille seg pga at spennende sex trekker... De andre seks biter tennene i sammen for familiens skyld... INGEN av disse mennene hadde tenkt tanken på at de skulle leve lykkelig resten av livet - med en kvinne - men fölte seg forpliktet til å väre trofaste pga sosiale og moralske behov... (ja, norske menn???!!!) De som er spurt av trofaste menn, i eldre alder 78 - 92, ANGRER alle som lever i et fast forhold, hele sitt liv, - -- og värt trofast - på at de ikke har värt mer utro... Hallo...
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #2 Skrevet 12. august 2005 Nå aner jeg jo ikke om denne undersøkelsen er representativ, men hvis den er det... Dette var skremmende lesning ja..
Donnie Darko Skrevet 12. august 2005 #3 Skrevet 12. august 2005 De som er spurt av trofaste menn, i eldre alder 78 - 92, ANGRER alle som lever i et fast forhold, hele sitt liv, - -- og värt trofast - på at de ikke har värt mer utro... Hallo... ←
tobo Skrevet 12. august 2005 #4 Skrevet 12. august 2005 Man angrer jo som regel på hva man ikke har gjort.
Gjest Milah Skrevet 12. august 2005 #5 Skrevet 12. august 2005 Nå aner jeg jo ikke om denne undersøkelsen er representativ, men hvis den er det... Dette var skremmende lesning ja.. ← Håper for guds skyld det ikke er slik..
fniseline Skrevet 12. august 2005 #6 Skrevet 12. august 2005 "Män vil inte leva med en kvinna hela livet" Ekspressen, 9. aug. 2005: 36 menn er spurt, de er gifte og av de - elsker de alle sin partner. Og vil leve livet sammens med henne. Men selv om de vil det, er 34 av de 36 ikke lykkelige...Men önsker väre det. ← Både kilden, som jeg ikke akkurat vil beskrive som pålitelig, og beskrivelsen av utvalg (som mangler) og antall personer (som ikke virker tilstrekkelig til å være representativt) synes å gi undersøkelsen særlig troverdighet. MEN nå det er sagt så sier vel skilsmissestatistikken litt.... ? Synes at undersøkelsen var ganske mannsdominert, dvs. VI har skylden for alt sammen! HVA?!?!? Synes dette var noe ganske stort tøys... :evil: :evil: Hilsen Fniseline
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #7 Skrevet 12. august 2005 Nå tror jeg jenter også vil ha det gøy de også. Tror det går begge veier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå