Gå til innhold

Denne julen blir rar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På denne datoen har det vært vanlig at min favorittkusine har invitert hele familien på julemiddag, og vi har sittet til langt på kveld og skravlet mens ungene har lekt og hatt det gøy sammen( de er jevngamle).

Og i år hadde jeg endelig plass til å invitere henne og familien til oss, slik situasjonen er nå er det forbudt med  mer en 10 stk, og vi ville bli ca 15 stk. Så for å unngå og såre noen, så inviterer jeg kun mamma , pappa og bror min i år på ribbemiddag 23! 

Men har vært innom kusinen min med gaver til henne og ungene;) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har valgt, for ikke å utelate noen, å bare kansellere det årlige romjulsselskapet i år. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet, pappa bor 5 minutter med bil unna, vi var innom der i går med julagaver og fikk avslag på middagsinvitasjon 3. Juledag fordi de er redde for covid19. Det er forståelig, men jeg er litt trist over at verden er som den er. 

Skrevet

Ja, denne julen blir annerledes. Det meste sosialt er avlyst, eller jeg har avlyst selv. Jeg begrenser nærkontakt til mine nærmeste, pluss et par venninner. Til tross for dette føler jeg meg heldig, for jeg har nære og venner jeg kan ha som kohort. Vi har anledning til å kjøpe julegaver og annet som hører julen til. Vi har også anledning til å reise bort. Skal jeg klage på noe må det være mangel på snø, men jeg slipper i allefall å måke.

• Opprett ny...