AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Noen som vet om en? Jeg er lys, men en varm gyllen undertone i huden. Skal dekke mørke og røde partier under øynene. Anonymkode: 31577...e03
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som vet om en? Jeg er lys, men en varm gyllen undertone i huden. Skal dekke mørke og røde partier under øynene. Anonymkode: 31577...e03 Nars, Nyx og Tarte har bra. Farge er lettere om du finner selv eller spør i butikk, men er mange nyanser å velge mellom! Anonymkode: 2be9d...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Fornøyd med Nars radiant creamy concealer og Laura Mercier flawless fusion ultra long wear concealer. Jeg bruker de i kombinasjon og jeg har aldri opplevd bedre dekke av mine mørke ringer. Anonymkode: b63f6...8e2 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Jeg synes MAC sin pro Longwear concealer dekker bra. Du kan jo prøve Smashbox sin under eye primer i tillegg. I MAC velger du NW for varm hudtone og NC for kald - og så alt fra fair (10) og nedover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå