Gå til innhold

Katten vår døde i dag

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou
Skrevet

Han hadde vært litt smådårlig i det siste,og litt stygg i pelsen, og de siste dagene ble han bare dårligere og dårligere,kastet opp og var slapp og ville ikke spise. I dag dro vi til dyrlegen med han.Han fastslo at det var nyresvikt,og ingenting å gjøre, så vi måtte desverre avlive han,ville ikke at han skulle ha det vondt lenger.Det er så fryktelig trist :cry: :grine: .Bastian var Maine Coon,og ble litt over tre år gammel. Hvil i fred pus,i kattehimmelen,hvor det er flygedyr over alt og alt hva en pus' hjerte måtte begjære (og ingen dumme hunder som prøver å lukte deg i rumpa).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist når slikt skjer. Selv har jeg selv opplevd noe trist.

Katten min sally fikk et kull på 8 kattunger men vi var på ferie. Søsteren min maten katten hjemme hos meg. En dag hun kom så noen av kattene så slappe ut, og moren var der ikke. Ute på tur og lufter seg tenkte bare hun. Men det viste seg at 4 av ungene var døde. Og de fire andre halv døde. Så fikk hun tlf av ei som passet hesten vår. Sally lå overkjørt på hovedveien :grine:

Så de måtte ta livet av resten av ungene, for de hadde ikke kjangs til å overleve. Tror dere det var trist å komme hjem fra ferie da eller?! Offameg! Men heldigvis har vi to andre deilige katter å trøste oss med.

Gjest gjest1
Skrevet

Stakkars :( Trist at noen puser er mer uheldige.

Skrevet

:icon_frown:

å trist.. Føler med dere begge...

:troest:

Gjest lillelou
Skrevet

Tusen takk alle sammen. Har vært noen tøffe dager nå, men nå føler vi oss litt bedre. :):klem:

Gjest Kålungen
Skrevet

Uff, det er trist når dyrevennene dør, føler med deg! :klem:

Skrevet

Leit når et elsket kjæledyr dør i fra oss. Trist er det å se på at det har vondt. Håper det går bra med deg.

Skrevet

Så vondt.

:klem:

Det er så vondt når kjæledyr dør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...