AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Del Skrevet 21. desember 2020 Flere år med (over)napping av øyenbrynene har ført til at mange øyenbrynshår aldri kommer tilbake, og jeg har tynne, glisne bryn. Former brynene hver måned i salong, men det er liksom ikke nok, og jeg må fylle inn tomrommene med brynfarge i tillegg. Begynner å bli lei av dette og har tenkt på microblading. Noen som vil dele erfaringer rundt dette? Kanskje noen kan anbefale en flink tatovør i Trondheim? Anonymkode: eabf7...373 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Del Skrevet 22. desember 2020 Ingen som har noe å si om microblading? 🙃 Anonymkode: eabf7...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 28. desember 2020 #3 Del Skrevet 28. desember 2020 Microblading er fint for å lage riktig form på brynene. Mine var skikkelig skjeve etter mye overnapping, nå er de symmetriske! Må fortsatt sminke De for å fylle de helt. Jeg har gjort det i Molde, så har ingen å anbefale lenger nord desverre 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Del Skrevet 28. desember 2020 Jeg har aldri vært så nøye med øyebrynene mine, men fikk microblading av venninnen min. Det gjorde vondt før bedøvelsen satte inn, men resultatet ble bra - bortsett fra at det må fylles på og holdes vedlike, det har jeg aldri giddet å gjøre. Jeg har heller ingen å anbefale da jeg bor i Viken. Det blir jo veldig tett og fint da, og brynene blir symmetriske og fine, så lenge du kommer til noen som kan det. Anonymkode: eb2d6...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carmen81 Skrevet 28. desember 2020 #5 Del Skrevet 28. desember 2020 (endret) Jeg har tatt microblading hos ei som er ganske dyktig oppe på Frogner Beauty ett eller annet. Tok påfyll nå sist i høst og da uten bedøvelse. Du kan helt fint få det, men klarte meg fint uten. Kjentes det, ja det kan du si. Endret 28. desember 2020 av carmen81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Del Skrevet 28. desember 2020 Tok hos ei i Bergen, og selv om det var dyrt så angrer jeg ikke. Jeg har ikke bryn, og måtte alltid ha med meg en øyenbrynspenn. Nå våkner jeg med øyenbryn hver dag, og det er så befriende! Gjør skikkelig research før behandling, og be om å se før og etter bilder utført av behandleren. Anonymkode: 37b47...4dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #7 Del Skrevet 29. desember 2020 Skyblue7 skrev (På 28.12.2020 den 10.27): Microblading er fint for å lage riktig form på brynene. Mine var skikkelig skjeve etter mye overnapping, nå er de symmetriske! Må fortsatt sminke De for å fylle de helt. Jeg har gjort det i Molde, så har ingen å anbefale lenger nord desverre 🤷🏼♀️ Hvem gjorde du det hos i Molde? 😊 Anonymkode: 09f21...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #8 Del Skrevet 30. desember 2020 Vil anbefale deg Monica hos Relax Valentinlyst. Aldri møtt noen så nøye og dyktig som henne. Går ikke til noen andre etter jeg ble anbefalt henne. Har mange bilder på Instagram om du vil se før og etterbilder. Husk at det ser «rødt» ut på bildene, ettersom det tross alt er tatoering. Etter et par uker blir resultatet slik fargen skal være. Anonymkode: 83594...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #9 Del Skrevet 30. desember 2020 https://instagram.com/hudpleier_pmu_artist_monika?igshid=1qfu7gkdzm5ob Anonymkode: 83594...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #10 Del Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Vil anbefale deg Monica hos Relax Valentinlyst. Aldri møtt noen så nøye og dyktig som henne. Går ikke til noen andre etter jeg ble anbefalt henne. Har mange bilder på Instagram om du vil se før og etterbilder. Husk at det ser «rødt» ut på bildene, ettersom det tross alt er tatoering. Etter et par uker blir resultatet slik fargen skal være. Anonymkode: 83594...765 Takk for anbefaling, sjekket ut hennes IG. Jeg har sett flere slike før/etter bilder som tatovørene legger ut. Det ser for meg veldig «kantete» ut hvis du skjønner hva jeg mener? Men har lest at det blir finere etter noen dager, stemmer det? Anonymkode: eabf7...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 31. desember 2020 #11 Del Skrevet 31. desember 2020 Uttrykket blir mykere og dusere etterhvert ja. Litt kraftig farge de første 7 - 9 dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå