AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Jeg er så lei av barna til naboen spille fotball inne, barna er cirka 10 til 12 år har prøvd å snakke med naboen jeg sier kan du slutte med å spille fotball inne sent på kvelden med han nekter at de spiller fotball, når jeg hører dem hele tiden at de spille ball inne. Når de ikke spille ball så løper de og tramper. Seint på kvelden jeg klarer ikke sove jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med dem, hvis jeg sende inn klage finner de ut det er meg for jeg den eneste nabo det er en rekkehus og de bor i enderekkehus. jeg er ikke vanskelig Person og jeg har full forståelse for at de har barn. Men det må jo gå an å snakke med dem at de ikke skal spille ball inne seint på kvelden og løpe og skrike etter klokka 21. det er som jeg vil selge å flytte ut men det er urettferdig for han som kjøper. Anonymkode: 41395...d7e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 Støyreduserende headset er noe av det beste jeg vet om! Bråker de etter 23 har du all rett til å klage. Før det så må du tåle en del, men det spørs jo hva det er snakk om her. Høres kjedelig ut å bli plaget så mye, prøv å trøste deg med at de vokser opp og etter hvert blir det sikkert dataspilling i stedet - lager mye mindre lyd. Anonymkode: b31ba...9cc 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #3 Skrevet 21. desember 2020 Jeg er så lei av barna til naboen spille fotball inne, barna er cirka 10 til 12 år har prøvd å snakke med naboen jeg sier kan du slutte med å spille fotball inne sent på kvelden med han nekter at de spiller fotball, når jeg hører dem hele tiden at de spille ball inne. Når de ikke spille ball så løper de og tramper. Seint på kvelden jeg klarer ikke sove jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med dem, hvis jeg sende inn klage finner de ut det er meg for jeg den eneste nabo det er en rekkehus og de bor i enderekkehus. jeg er ikke vanskelig Person og jeg har full forståelse for at de har barn. Men det må jo gå an å snakke med dem at de ikke skal spille ball inne seint på kvelden og løpe og skrike etter klokka 21. det er som jeg vil selge å flytte ut men det er urettferdig for han som kjøper. Anonymkode: dc4c0...0aa
Ahmed777 Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 Takk for at du svarer. Det skal mye til at jeg blir veldig irritert, på hverdagene så bråker de til klokka 10 på natta, Men i helgene virker det som de aldri sover. Løping tramping skriking hele natta og hvis man prøve å snakke med dem så sier de det er helg det er lov, jeg vil ikke krangle med dem heller spesiell ikke over barna. Av og til tenker jeg gi den samme medisinen lage full fest to uker på rad eneste som stopper meg er at de har barn hvis ikke så hadde jeg gjorte for lenge siden
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 Ahmed777 skrev (27 minutter siden): Takk for at du svarer. Det skal mye til at jeg blir veldig irritert, på hverdagene så bråker de til klokka 10 på natta, Men i helgene virker det som de aldri sover. Løping tramping skriking hele natta og hvis man prøve å snakke med dem så sier de det er helg det er lov, jeg vil ikke krangle med dem heller spesiell ikke over barna. Av og til tenker jeg gi den samme medisinen lage full fest to uker på rad eneste som stopper meg er at de har barn hvis ikke så hadde jeg gjorte for lenge siden Har du snakket med dem? Anonymkode: 32c6c...c18
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #7 Skrevet 22. desember 2020 Kanskje du må bo et sted det er bedre isolert? Fra en barnefamilies perspektiv, er det et h.. å havne ved siden av en barneløs stille person- det det er så stille at alle lyder høres og alle bevegelser observeres. Noen ganger høres lyder forferdelige ul, men når man er i situasjonen, ser man at det var fordi lille per snublet over en kasse, to av barna krangla etc. Enda verre er det å være foreldre- som går på nålet, kjefter på ungene for hver minste lyd og er konstant på vakt pga klager fra naboen. Det er en grusom måte å leve på, og ødelegger den naturlige og harmoniske situasjonen i hjemmet. Anonymkode: 639f8...35f
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #8 Skrevet 22. desember 2020 Ahmed777 skrev (21 timer siden): Takk for at du svarer. Det skal mye til at jeg blir veldig irritert, på hverdagene så bråker de til klokka 10 på natta, Men i helgene virker det som de aldri sover. Løping tramping skriking hele natta og hvis man prøve å snakke med dem så sier de det er helg det er lov, jeg vil ikke krangle med dem heller spesiell ikke over barna. Av og til tenker jeg gi den samme medisinen lage full fest to uker på rad eneste som stopper meg er at de har barn hvis ikke så hadde jeg gjorte for lenge siden De kan gjøre hva de vil frem til kl 23, og kl 10 er ikke natta🥴 Anonymkode: c1180...192
Ahmed777 Skrevet 24. desember 2020 #9 Skrevet 24. desember 2020 Kl 22 er ikke natta. Vis du skal stå opp kl 6 om morgen. Jeg har ikke hørt at det er lov å bråke til kl 23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå