AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Hjelp meg å forstå appellen. Anonymkode: 0bdfe...c22 2
Jdz Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 Jeg er ikke ferdig med første sesong enda, men jeg kjenner meg godt igjen i mange av problemstillingene. Selv som mann 😅 Begynner å tro at utfordringene i datinglivet egentlig er ganske kjønnsnøytrale.
Maleficenta Skrevet 21. desember 2020 #3 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hjelp meg å forstå appellen. Anonymkode: 0bdfe...c22 Händler om typisk 30 år gammel singel kvinne ja. Liker den fordi de viser gjenkjennelige ting fra da jeg selv var tidlig i 30 åra og singel.
neon_sun Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 Mannen min i 40 årene ler mye mer av den enn jeg, en sykepleier i 30 årene.
Maleficenta Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 neon_sun skrev (3 minutter siden): Mannen min i 40 årene ler mye mer av den enn jeg, en sykepleier i 30 årene. Irriterer meg litt over visse ting som er helt feil da. F eks det at sjefen alltid setter de single opp på julaften og andre lignende dager hver eneste gang år det er vanlig at slikt går på omgang. Samtidig med at de i ene episoden har vorspiel med alkohol i garderoben på sykehuset før de skal på julebord. Det er jo strengt tatt ikke lov. Er iallefall ikke lov med alkohol på det sykehuset jeg jobber 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 3 minutter siden, Maleficenta said: Irriterer meg litt over visse ting som er helt feil da. F eks det at sjefen alltid setter de single opp på julaften og andre lignende dager hver eneste gang år det er vanlig at slikt går på omgang. Samtidig med at de i ene episoden har vorspiel med alkohol i garderoben på sykehuset før de skal på julebord. Det er jo strengt tatt ikke lov. Er iallefall ikke lov med alkohol på det sykehuset jeg jobber Hadde nok ikke blitt like bra TV om det var som virkeligheten. Grey's anatomy og Scrubs er sikkert heller ikke autentisk. Men kan forstå det er litt irriterende for dere som jobber med det da! Anonymkode: 2b913...a88
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #7 Skrevet 21. desember 2020 Han broren som bare går rundt å sier "absolutt!" hele tiden, er det virkelig så enkelt å få rolle i norsk spillefilm? Han kan da ikke være skuespiller, til og med jeg hadde spilt bedre enn det der. Anonymkode: ecbfb...186 1
neon_sun Skrevet 21. desember 2020 #8 Skrevet 21. desember 2020 Maleficenta skrev (58 minutter siden): Irriterer meg litt over visse ting som er helt feil da. F eks det at sjefen alltid setter de single opp på julaften og andre lignende dager hver eneste gang år det er vanlig at slikt går på omgang. Samtidig med at de i ene episoden har vorspiel med alkohol i garderoben på sykehuset før de skal på julebord. Det er jo strengt tatt ikke lov. Er iallefall ikke lov med alkohol på det sykehuset jeg jobber Jeg har ikke blitt satt opp på seinvakt en eneste julaften før jeg fikk barn 😂 satt til og med høygravid på vaktrommet på julekvelden og ikke fikk gå ut i avdelingen i det hele tatt hele vakten 🙉 men bortsett fra jul, så opplevde jeg at jeg alltid måtte ta vakter som st hans og 17 mai o.l fordi jeg ikke hadde barn. Så syns ikke den var urealistisk. Drikkingen dog er jo ikke helt innafor.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #9 Skrevet 21. desember 2020 Jeg koser meg med den serien, både 1. og 2. andre sesong. Ikke at jeg kan identifisere meg med hovedrolleinnehaveren eller noen andre, men den er gjenkjennbar og tar opp så mye med norsk julefeiring, norsk samhandling og medmenneskelighet, fordommer og selvfølgeligheter. Den tar oppgjør med med såkalt oppleste og vedtatte sanneheter, men gjør det så mildt og forsiktig at den ikke fornærmer de ensporete. Så ts, mine «problemer i livet» er helt annerledes, men jeg liker denne serien! Anonymkode: 1e3a1...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå