Gå til innhold

Alle skal bli gravide nå i coronatiden og ødelegge barnefamilier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier. Jeg er lei av at alle skal bli gravide og få barn i disse coronatider! Har dere ikke annet å gjøre? Tåler dere ikke å gå en liten stund i ensomhet og at alt er stengt uten å måtte shoppe masse kjæledyr og bli gravide?? Barn er ikke leketøy! 

også til dere som splitter opp og ødelegger barnefamilier. Ekle og fæle kvinnfolk som tror de er så digge og bare kan gå inn og ta alle andre sine menn og bli gravide etter 3 måneders bekjentskap og plutselig være samboere! Dere er ikke oppegående og barnevernet burde vært og tatt ungen deres. 

Anonymkode: af89c...183

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i livet, håper du får hjelp. 

Anonymkode: 3976f...026

• Liker 21
Skrevet

såså

det blir bra til slutt 

Anonymkode: db4a9...a53

• Liker 7
Skrevet

Det var rene ord for pengene! Nå får folk skjønne at de må slutte med den hersens sexen!!!

Anonymkode: 801e5...628

• Liker 6
Skrevet

Anbefaler deg sterkt å legge fra deg flaska for resten av kvelden

Anonymkode: 52213...b9c

• Liker 6
Skrevet

Hæ? 

Du har blitt dumpet under corona og nå venter han barn med den nye, så du måtte få ut litt her? Det er lov! Ønsker deg er bedre 2021 ❤️

Anonymkode: f4f9b...1e2

• Liker 12
Skrevet

Her lukter jeg at du har opplevd det siste du skrev 🤔 isåfall så er det leit for deg. Mange klemmer 💖 jeg tviler at folk får barn nå for tiden fordi de kjeder seg 🤷‍♀️ 

Men godt mulig du kjeder deg selv siden du måtte lage et så aggressivt innlegg som dette? 🙈

Anonymkode: bbb4f...0b2

• Liker 4
Skrevet

:klem:

Anonymkode: 8b8da...197

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Som tittelen sier. Jeg er lei av at alle skal bli gravide og få barn i disse coronatider! Har dere ikke annet å gjøre? Tåler dere ikke å gå en liten stund i ensomhet og at alt er stengt uten å måtte shoppe masse kjæledyr og bli gravide?? Barn er ikke leketøy! 

også til dere som splitter opp og ødelegger barnefamilier. Ekle og fæle kvinnfolk som tror de er så digge og bare kan gå inn og ta alle andre sine menn og bli gravide etter 3 måneders bekjentskap og plutselig være samboere! Dere er ikke oppegående og barnevernet burde vært og tatt ungen deres. 

Anonymkode: af89c...183

❤️❤️❤️. Eksen din er en dritt. 

• Liker 3
Skrevet

It takes two to tango...

Skrevet
Rant skrev (1 minutt siden):

It takes two to tango...

At least.

Anonymkode: 4c32f...f90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...