AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Vi bor sammen i mitt hus, men han har ikke knødd seg til å bytte adresse. Har prøvd å gjøre det slutt med han flere ganger, men han truer da med selvmord, kontakter folk, skal ha tilbake ALT han har kjøpt til meg og barna mine og sprer dritt om meg og jeg har da bare gitt opp for å få fred. - Han er 49 år. Har masse inkasso og tvangstrekk på 17000 imnd. Kan ikke økonomi, huset hans ble tvangssolgt. - Var utro med en kollega og forlot meg 2 ganger for henne. Løy om alt, nektet for alt. Sa han måtte ha tid pga at han slet sånn med at broren hans døde for 30 år siden. Og at barna mine var slitsomme. Og at jeg var kjedelig. - Påtar seg aldri skyld for noe. Er alltid andres feil. -Har null selvinnsikt. Han har to barn. Ene er voksen, andre (annen mor) bor i fosterhjem fordi mor ikke vil ha noe med ungen og gjøre. Han nekter for at han ikke kan ta seg av ungen selv. Kommer med masse unnskyldninger for hvorfor det ble sånn. Finnes INGEN unnskyldninger for å ikke ta seg av barna sine! Han har fritt samvær men stiller sjelden opp, og når han er der tror han det bare er å leke pappa og bestemme over barnet. Da datteren som er eldst var yngre, ga han henne en iPhone dersom hun tilbragte mer tid med han. Hun slet litt som barn og barnevernet mente det var best at hun ikke var så mye sammen med han. Han er umoden og lite sosiale antenner. Nei, da skulle han ha iPhonen tilbake!! Dette har datteren selv sagt, han nekter. Men han kuttet også henne ut når han kranglet med mor. Datteren har faktisk sagt at hun ikke skjønner hvordan jeg holder ut med han. - Han har visst hatt sex med en del unge jenter, 16-17 år når han selv var oppmot 40 og eldre. - Mora ordner gaver og ting for han å gi til andre ellers gir han ikke gaver. - Familien hans heier på oss og har bidratt til å gi meg dårlig samvittighet når jeg har gjort det slutt. Sikkert så DE slipper å ta seg av han. - Han gråter og sutrernår han blir avvist. - Han er sur fordi jeg ikke vil ha barn med han. Hallo! Her kommer den dårlige selvinnsikten inn. - Han må mases på i flere mnd før han klipper seg. Går aldri til tannlegen, skylder på sprøyteskrekk. Positivt: - Han er gavmild mot meg, gir av det han har og bidrar i hjemmet økonomisk og praktisk. Hjelper til når noen trenger det. Men hva feiler det han? Kan legge til at han ble grovt mobbet som barn og hadde ingen venner. Men hadde det godt hjemme. Anonymkode: bc922...aaa 1
Populært innlegg Guidet Kvinne Skrevet 21. desember 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 21. desember 2020 Spørsmålet er: Hva i all verden feiler det deg??? 188
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #3 Skrevet 21. desember 2020 Guidet Kvinne skrev (Akkurat nå): Spørsmålet er: Hva i all verden feiler det deg??? Vanskelig for å avvise, traumatisk barndom. Vant til at jeg kan overkjøres. Dessverre. Ts Anonymkode: bc922...aaa 10
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 Støtter han over?!?! Hva i alle dager tenker DU på?! Anonymkode: 4315c...b6f 21
Rant Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 Har du i det hele tatt tenkt over om du har en diagnose? Hvorfor i all verden er du sammen med ham? Du sier han ikke har selvinnsikt - ut i fra det du skriver virker det som noe du også mangler. Haff. 29
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 Unnskylder det ham, eller deg, hvis han har en diagnose, tenker du? ubrukelig drittsekk er det nærmeste jeg kommer på i farta. Anonymkode: 6b54e...dea 17
Guidet Kvinne Skrevet 21. desember 2020 #7 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vanskelig for å avvise, traumatisk barndom. Vant til at jeg kan overkjøres. Dessverre. Ts Anonymkode: bc922...aaa Det bør du ta tak i, med en gang. Bruk energi på deg selv, ikke på å forstå denne mannen. Bortkastet energi. 27
Gjest Dævendøtte Skrevet 21. desember 2020 #8 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): - Han er gavmild mot meg, gir av det han har og bidrar i hjemmet økonomisk og praktisk. Hjelper til når noen trenger det. Han er ikke det, når han skal ha tilbake alt han gir bort. Ikke så vanskelig å være gavmild da. Uansett, du bør helt klart bli kvitt ham, en gang for alle. Samme om han har en diagnose, for din egen del må du få ham ut av huset og ut av livet ditt!
Fjelltopp Skrevet 21. desember 2020 #9 Skrevet 21. desember 2020 Beklager , skjønner at dette er vanskelig for deg, men her må du bare gjøre det du kan for å få han ut av hjemmet ditt. Du må ikke prøve å gjøre det slutt, du må gjøre det slutt. Denne mannen kommer til å ødelegge mange år av ditt liv og dine barns liv. Det kan du ikke tillate. Han må ut og etter det må du slette og blokkere ham alle plasser. Ingen kontakt . 25
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #10 Skrevet 21. desember 2020 Bytt lås når han er borte. Kjør tingene hans bort til et lager. Få hjelp av familie/venner. han virker som en komplett idiot. Og det gjør du og når du velger å utsette både deg selv og ditt barn for denne mannen! gro en ryggrad. Hiv han ut og jobb med deg selv. Du har åpenbart mye å ta tak i, og kanskje du har en PTSD diagnose? hvis du trenger hjelp så ring krisesenter eller politi. Dette må du få satt en stopper for!!! lykke til ts- håper virkelig du får ham ut!!! Anonymkode: 19213...9e9 10
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #11 Skrevet 21. desember 2020 Alle drittsekker må ikke ha en diagnose. Du er en del av problemet, så her må du bare kaste han på dør. Anonymkode: 6606b...b3b 16
Honey Dew Skrevet 21. desember 2020 #12 Skrevet 21. desember 2020 Og du er sammen med han fordi...? 8
Maleficenta Skrevet 21. desember 2020 #13 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Støtter han over?!?! Hva i alle dager tenker DU på?! Anonymkode: 4315c...b6f Ts blir altså psykisk mishandlet her. Vis litt omtanke. 12
T-Rex Skrevet 21. desember 2020 #14 Skrevet 21. desember 2020 Alle får en diagnose, om de kommer i kontakt med en psykofard. 1
Rant Skrevet 21. desember 2020 #15 Skrevet 21. desember 2020 Maleficenta skrev (Akkurat nå): Ts blir altså psykisk mishandlet her. Vis litt omtanke. Ta det med ro! TS er fullstendig klar over situasjonen og velger å stå i det. 9
Maleficenta Skrevet 21. desember 2020 #16 Skrevet 21. desember 2020 Rant skrev (4 minutter siden): Ta det med ro! TS er fullstendig klar over situasjonen og velger å stå i det. Leste du hvorfor hun står i det? Han truer med det ene og det andre og sprer rykter og slenger dritt til andre om hun forsøker å våge seg på å gjøre det slutt. Hun trenger her hjelp til å komme seg ut 16
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #17 Skrevet 21. desember 2020 Høres ut som eksen min, dessverre fikk jeg et barn med han. Ikke dessverre at jeg fikk barnet altså, men det gjorde at jeg måtte forholde meg til han i lang tid. Kom deg unna mens du kan og ikke få barn med denne mannen. Anonymkode: abd28...c23 10
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #18 Skrevet 21. desember 2020 Men kjære vene ... hvordan holder du ut dette kaoset ? Barnevernet fraråder å la datteren hans være i nærheten av han, og så bor du og barna dine sammen med han ??? Er det bedre at dine barn får vokse opp sammen med denne ustabile mannen? Få han bort og vekk før du får problemer ned BV Anonymkode: 029e7...588 20
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #19 Skrevet 21. desember 2020 Maleficenta skrev (2 minutter siden): Leste du hvorfor hun står i det? Han truer med det ene og det andre og sprer rykter og slenger dritt til andre om hun forsøker å våge seg på å gjøre det slutt. Hun trenger her hjelp til å komme seg ut Og den hjelpen må hun dessverre søke selv. Første skritt er kanskje å få bekreftelse her på at hun må gå. Neste er forhåpentlig å få hjelp av venner/familie/politi/krisesenter etc Anonymkode: 19213...9e9 5
Guidet Kvinne Skrevet 21. desember 2020 #20 Skrevet 21. desember 2020 Jeg blir helt matt .Ts unnskylder seg med traumatisk oppvekst og gir sine barn nøyaktig det samme. Hun er rollemodell for barna sine. Det er jo barnemishandling. 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå