AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Modellene i nettbutikken bruker str. S. De er 177 cm. Jeg er 167, er slank/tynn, men har bred beinbygning. Er det mest sannsynlig at s passer meg eller xs? Det er på vero moda. Bruker vanligvis både s og xs. Anonymkode: e684d...d4a
little fairy Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Vekt har mer å si enn høyde når det kommer til klesstørrelser (bortsett fra lengde på beina)
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Er det ikke en størrelsesguide? Mål deg selv og sjekk. Av og til er det kunder som har vurdert om den er stor, liten eller passe i størrelsen også. Anonymkode: 01540...de2
Hr. Aktiv Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Jeg tror du må ha en størrelse imellom XS og XXL. Er nok ikke langt fra sannheten her. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det ikke en størrelsesguide? Mål deg selv og sjekk. Av og til er det kunder som har vurdert om den er stor, liten eller passe i størrelsen også. Anonymkode: 01540...de2 Jo men på brystmål skal jeg ha xs og rett under bryst, altså rygg, skal jeg ha s. Og s vil jo bli velig lang nåe den går 10 cm lengre ned på meg enn modellen. Det er en kjole som ikle er tettsittende. Redd det blir et "telt" eller søppelsekk på meg. Anonymkode: e684d...d4a
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #6 Skrevet 22. desember 2020 little fairy skrev (8 timer siden): Vekt har mer å si enn høyde når det kommer til klesstørrelser (bortsett fra lengde på beina) AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo men på brystmål skal jeg ha xs og rett under bryst, altså rygg, skal jeg ha s. Og s vil jo bli velig lang nåe den går 10 cm lengre ned på meg enn modellen. Det er en kjole som ikle er tettsittende. Redd det blir et "telt" eller søppelsekk på meg. Anonymkode: e684d...d4a Veier mindre enn modellen. Anonymkode: e684d...d4a
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #7 Skrevet 22. desember 2020 Jeg ville valgt XS for jeg synes klær fra Vero Moda kan være store i størrelsen. "Modellen på bildet brukes S" har jeg sluttet litt å se på, for mange av modellene er mye slankere enn meg, men fremdeles svømmer jeg i S. Enten brukes modellene XS/XXS eller så brukes de S med klyper bak som får klærne til å sitte bedre på Anonymkode: 5b5df...fbc
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #8 Skrevet 22. desember 2020 Jeg mistenker at modellene er ikledd en "tall" versjon av plagget. Er 167 selv og bruker S/36 samme størrelse som modellene har, og har ofte vært i tvil om at feks bukser jeg kjøper vil være for lange fordi de er lange nok på modeller som er 10 cm høyere. Men bukser passer alltid i lengden, og framstår ofte kortere på meg faktisk enn på modellen på bildet. Anonymkode: a315f...0b0 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #9 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg mistenker at modellene er ikledd en "tall" versjon av plagget. Er 167 selv og bruker S/36 samme størrelse som modellene har, og har ofte vært i tvil om at feks bukser jeg kjøper vil være for lange fordi de er lange nok på modeller som er 10 cm høyere. Men bukser passer alltid i lengden, og framstår ofte kortere på meg faktisk enn på modellen på bildet. Anonymkode: a315f...0b0 Hvor mye veier du da? Jeg er også 167 og bruker s/36, veier 52 kg. Anonymkode: e684d...d4a
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #10 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor mye veier du da? Jeg er også 167 og bruker s/36, veier 52 kg. Anonymkode: e684d...d4a Og har du bred eller smal benbygning? Jeg er bred selv om jeg har lav vekt. Er 70 cm rundt livet og 98 rundt hoftene. Anonymkode: e684d...d4a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #11 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvor mye veier du da? Jeg er også 167 og bruker s/36, veier 52 kg. Anonymkode: e684d...d4a 167 cm og 56 kg. Da jeg var 50-52 kg brukte jeg XS/34. Anonymkode: a315f...0b0
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #12 Skrevet 23. desember 2020 Høyde og vekt sier jo ikke alt. Formen på kroppen betyr og mye, eple form, pæreform (selv om man er slank kan man ha former), timeglass. Dette vil påvirke størrelsen man trenger. Om de har en slik «måletabell», så er det bare å finne frem målebåndet og se hvor du ligger. Anonymkode: 821a7...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #13 Skrevet 23. desember 2020 Selv om modellene ser veldig slanke ut, så er de ofte godt over gjennomsnitt i høyde. Da er man automatisk litt «større», Anonymkode: 76c3e...0dd
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #14 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Selv om modellene ser veldig slanke ut, så er de ofte godt over gjennomsnitt i høyde. Da er man automatisk litt «større», Anonymkode: 76c3e...0dd Ikke hvis man har smal kroppsbygning, mange av de høye modellene er veldig smale. Jeg er 11 cm lavere og veier minder, men en del breiere i beina. Derfor bruker jeg ofte samme størrelse som dem. Anonymkode: e684d...d4a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #15 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 23.12.2020 den 20.06): Høyde og vekt sier jo ikke alt. Formen på kroppen betyr og mye, eple form, pæreform (selv om man er slank kan man ha former), timeglass. Dette vil påvirke størrelsen man trenger. Om de har en slik «måletabell», så er det bare å finne frem målebåndet og se hvor du ligger. Anonymkode: 821a7...fb5 AnonymBruker skrev (På 22.12.2020 den 2.13): Er det ikke en størrelsesguide? Mål deg selv og sjekk. Av og til er det kunder som har vurdert om den er stor, liten eller passe i størrelsen også. Anonymkode: 01540...de2 Stemmer de størrelsesguidene dere? For da skal jeg i så fall ha s, selv om jeg er 11 cm lavere enn modellene som også bruker s Var på vero moda i dag og noen plagg var knøttsmå, faktisk de fleste, mens noen få måtte jeg helt klart hatt xs i. Umulig å vite hvilken plagg jeg må ha hva i. Modellene bruker s i både de små og store plaggene😏 Anonymkode: e684d...d4a
Nerine_ Skrevet 30. desember 2020 #16 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Stemmer de størrelsesguidene dere? For da skal jeg i så fall ha s, selv om jeg er 11 cm lavere enn modellene som også bruker s Var på vero moda i dag og noen plagg var knøttsmå, faktisk de fleste, mens noen få måtte jeg helt klart hatt xs i. Umulig å vite hvilken plagg jeg må ha hva i. Modellene bruker s i både de små og store plaggene😏 Anonymkode: e684d...d4a Kan du ikke bestille i to ulike størrelser, så returnerer du det som ikke passer? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå