Gå til innhold

Provosert når han skryter og taler godt om eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har en eks og de gjorde visst alt mulig sammen, og hun var så god til ditt og datt, og så motiverende og så snill og omsorgsfull. Det er ikke måte på, jeg har sagt jeg ikke orker mer av det pratet der og da ble han stille, men fortsatt kommer det opp. Hva faen er det med sånt?

Anonymkode: f1ae6...10b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke over henne.

Anonymkode: af683...2c9

• Liker 11
Skrevet

«Hva vil du frem til med å fortelle meg alt dette?» 

Anonymkode: 68b24...44b

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjæresten min har en eks og de gjorde visst alt mulig sammen, og hun var så god til ditt og datt, og så motiverende og så snill og omsorgsfull. Det er ikke måte på, jeg har sagt jeg ikke orker mer av det pratet der og da ble han stille, men fortsatt kommer det opp. Hva faen er det med sånt?

Anonymkode: f1ae6...10b

Neste gang spør du om hun ikke hadde dårlige sider i det hele tatt og om han ikke er over henne. 

Anonymkode: f6bfa...6e5

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Neste gang spør du om hun ikke hadde dårlige sider i det hele tatt og om han ikke er over henne. 

Og du tror at han innrømmer det? 

Anonymkode: 21046...a3c

• Liker 2
Skrevet

Det er nok verre når man snakker skitt om eksen, noe MANGE mennesker gjør. 

• Liker 1
Skrevet

Istedenfor å fortelle ham at du ikke orker å høre på ham - still heller spørsmålet "hvorfor føler du behov for å snakke om henne så ofte?" 

• Liker 6
Skrevet

Jeg datet litt en som var sånn. Var ett PR siden det hadde blitt slutt, men han snakket konstant om henne. Konstant. Hun var i hans tanker hele tida.

Så dumpa han meg to dager før eksamen min, og vi tok opp kontakten noen mnd etter det, som venner. Da kjøpte han seg en flott og fin bil og lufta tanker om at om han kjørte forbi huseg hennes, ville hun se at han har kjøpt seg ny flott bil og gjør det bra... Alt dette satt jeg og hørte på. Forelskelsen gikk raskt over, og jeg måtte si til han at Sorry, men hub tenker nok ikke på deg så veldig, to år etter bruddet. Hun har gått videre, og det bør du og. 

Å snakke om ekser, er drepen for nye forhold og all romantikk. 

Anonymkode: 6bb51...012

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

«Hva vil du frem til med å fortelle meg alt dette?» 

Anonymkode: 68b24...44b

Den er god. Eller: "Er det min tur til å fortelle om eksen min som ... nå?" Kjør på, finn på ting om du ikke har noen glanshistorier å komme med. Så får du se hvor gøy han egentlig synes dette er.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Og du tror at han innrømmer det? 

Om han ikke gjør det så kan det skremme han nok til å holde kjeft. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...