AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #21 Del Skrevet 18. desember 2021 Dette skjedde meg også nettopp! Så useriøst. Men, jeg lurer på en ting. Når det står at kontoen min er avstengt, vil det dermed si at profilen min ikke lenger er der inne? Jeg gidder jo ikke holde på med Tinder hvis jeg tydeligvis er uønsket der, og da vil jeg ikke ha profil og bilder av meg svevende rundt som et spøkelse der inne. Nor som vet? Skulle gjerne gått inn og få slettet profilen Anonymkode: bc954...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #22 Del Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Dette skjedde meg også nettopp! Så useriøst. Men, jeg lurer på en ting. Når det står at kontoen min er avstengt, vil det dermed si at profilen min ikke lenger er der inne? Jeg gidder jo ikke holde på med Tinder hvis jeg tydeligvis er uønsket der, og da vil jeg ikke ha profil og bilder av meg svevende rundt som et spøkelse der inne. Nor som vet? Skulle gjerne gått inn og få slettet profilen Anonymkode: bc954...257 Profilen din er stengt og "slettet". Det vil si at du aldri vil få tilgang til den og ingen ser den. Det er det samme som om du skulle ha slettet fb profilen din. Det skjer det samme Men siden du er bannet vil en del info bli værende..feks tekniske data som ip adresse, mail adresse, telefonnummeret ditt beholder de..disse beholdes i de fleste tilfeller livslangt så langt jeg vet slik at du aldri kan logge inn på nytt med de. Bilder og annet slettes etter 3 mnd. Men egentlig helt umulig å vite hva annet de beholder fôr de opplyser det ikke fullt og holdent. Det nytter ikke å klage heller da du får automatisk svar uansett. Selv har jeg blitt stengt ute fordi en del har rapportert meg for å være fake fordi jeg hadde bilder hvor jeg stod som modell og bildene kunne vært type bilboard. Mange som trodde jeg var fake. Det er jo algoritmer som styrer dette og ikke ekte mennesker. Det er veldig mange som blir avstengt og av latterlige grunner. Så.. Du får ikke slettet noe. Du vil ikke få tilgang til profilen din. Anonymkode: fd24d...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #23 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 18.12.2021 den 23.20): Dette skjedde meg også nettopp! Så useriøst. Men, jeg lurer på en ting. Når det står at kontoen min er avstengt, vil det dermed si at profilen min ikke lenger er der inne? Jeg gidder jo ikke holde på med Tinder hvis jeg tydeligvis er uønsket der, og da vil jeg ikke ha profil og bilder av meg svevende rundt som et spøkelse der inne. Nor som vet? Skulle gjerne gått inn og få slettet profilen Anonymkode: bc954...257 Tror det betyr at profilen er fjernet for andre å se. Men tinder har vært fucka de siste mnd, jeg har blitt utestengt hele tre ganger i det siste og har knapt chattet med noen! Ikke brutt noen regler.. Tror det rett og slett er en bug på Tinder for noen dager senere etter å ha slettet appen og downloadet på nytt noen ganger så har jeg fått tilgang igjen og profilen min er som før Anonymkode: 104e1...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest someone_here Skrevet 20. desember 2021 #24 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 21.12.2020 den 20.16): Jeg er en kvinne har hatt Tinder kontoer i mange år, og har aldri vært ufin eller frekk mot noen med vilje. Jeg driver ikke med kjøp og salg av sex, naktorika eller lignende. Helt normal singel kvinne på leting. Nå har tinderkontoen min blitt stengt. Jeg har kontaktet Tinder og fått beskjed om at det er en avgjørelse som ikke kan påklages for tiden, og at jeg har brudt retningslinjene deres, også en link til en lang side med retningslinjer som dekker det meste. Jeg har sendt inn spørsmål om hvilke retningslinje jeg har brudt, men det virker å være en robot som svarer, for jeg får samme standard svar tilbake; utesetengelsen kan ikke påklages for tiden, jeg har brudt en av retingslinjene,og link til retningslinjene. Telefonnummeret mitt og e-postadressen min kan ikke brukes til å lage ny tinder konto. Det går selvsagt lett å bruke en annen e-post adresse, men jeg har bare ett telefonnummer. Slik jeg har oppfattet det må man ha telefonnummer for å kunne få sms med koden for å lage kontoen. Jeg har sendt ca syv mailer til Tinder, men det er bare standard fraser,ikke noe som hjelper meg tilbake, eller en forklaring på hva av en million regler jeg har brutt. Jeg lurer feks på om kontoen er slettet, kan andre se meg på tinder og skrive til meg uten at jeg vet det? Har noen av dere tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: fd6ba...017 Det beste er å kjøpe seg et MyCall-simkort som kan brukes for å få meldinger fra ulike selskaper. Jeg er litt usikker hvordan det er nå, men da jeg ble utestengt fra tinder, måtte jeg vente i 3 måneder for å kunne bruke en annen e-post og nummer. Tinder hår fått et rykte for å behandle sine kunder som søppel, og det er veldig sjeldent at du får svar fra et menneske. Så: hvis du kan, bruk en annen mobil, nummer, e-post, sørg for å ikke bruke utestengt bruker på play butikk eller appstore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå