Gå til innhold

Spørsmål om bad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Føsleguri
Skrevet

Stativet er fint, men minuset er at du må flytte på det når du vasker. Jeg vil ha minst mulig på gulvet på badet som må flyttes på.

Skrevet
Føsleguri skrev (5 minutter siden):

Stativet er fint, men minuset er at du må flytte på det når du vasker. Jeg vil ha minst mulig på gulvet på badet som må flyttes på.

Tiltredes. I tillegg har slike stativer en tendens til å velte. De ekstra dorullene befinner seg i et skap og alle som er her jevnlig vet hvor de er. Evt. fremmede får beskjed om hvor de er eller så setter jeg frem et par ekstra hvis jeg vet på forhånd at det kommer noen som ikke er kjent i huset. 

Skrevet

Har en lignende på gjestetoalettet. Toalettet er plassert litt langt fra vegg til at det er passe avstand for vegghengt. I tillegg er det lite annet i rommet så der passer den flott inn.

På badet føler jeg ikke at vi har plass til en slik.

Anonymkode: c7eec...e71

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har en lignende på gjestetoalettet. Toalettet er plassert litt langt fra vegg til at det er passe avstand for vegghengt. I tillegg er det lite annet i rommet så der passer den flott inn.

På badet føler jeg ikke at vi har plass til en slik.

Den vi har har så tung sokkel at vi aldri har opplevd at den velter.

Skrevet

Jeg har den, har aldri sett på det som noe problem å flytte den når jeg vasker. Greit å ha ekstra toalettruller synlig tilgjengelig også.

Anonymkode: 7d0a0...b34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...