AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Del Skrevet 21. desember 2020 Jeg har i 4 år tatt 25mg Quetiapin sandos i samråd med lege. Vil ikke gå inn på hvorfor osv.. For 3 mnd siden merket jeg at jeg sliter med håravfall, håret mitt er blitt merkbart tynnere. Kan det være denne medisinen som gjør det? Og hvordan er det mulig etter 4 år liksom? Har ringt apoteket og spurt og de sier at det ikke er bivirkning og sier at det håravfall ikke har noe med Quetiapin. Anonymkode: bf2aa...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2 Del Skrevet 21. desember 2020 Stemmer som apoteket sier. Overprøve farmasøytens svar på KG tror jeg heller ikke er noe å feste lit til. Anonymkode: 8f95f...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #3 Del Skrevet 21. desember 2020 Jeg leste i dag at korona har en del håravfall som bivirkning. Så kanskje du har hatt det uten å vite det. Anonymkode: 4bdf8...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #4 Del Skrevet 21. desember 2020 Om du har brukt i fire år og nå merker hårtap ville jeg nok lett ett annet sted. Bare for som ett eksempel og erfaring, går selv på 400 mg og har tynt hår men ikke mistet mer etter medisinering. Kan ikke huske det står i pakkningsvedlegget om tap av hår. Kan du ha noen ernæringsmangler ? Kan jo skjekkes med en blodprøve. Anonymkode: a1636...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #5 Del Skrevet 21. desember 2020 Du går på kg og spør enn å stole på en farmasøyt? Anonymkode: dfffd...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Del Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du går på kg og spør enn å stole på en farmasøyt? Anonymkode: dfffd...6ff Folk er urolige og vi ha fleres uttalelser. Er det så vanskelig å forstå? Alle bivirkninger har noen vært den første til å ha. Anonymkode: a1636...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #7 Del Skrevet 21. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Folk er urolige og vi ha fleres uttalelser. Men uttalelsene som kommer her kan man jo ikke stole på. Det vil jo bare skape enda mer uro, og sannsynlig sette vedkommende på feil spor mtp. problematikken. Et medikament med så mye bruk som det er snakk om her har for øvrig særdeles lav sjanse for å ha uoppdagede bivirkninger. Anonymkode: 8f95f...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #8 Del Skrevet 21. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Folk er urolige og vi ha fleres uttalelser. Er det så vanskelig å forstå? Alle bivirkninger har noen vært den første til å ha. Anonymkode: a1636...a5e Etter 4 år får du ikke plutselig hårtap pga dette. Det må du vel skjønne også? Da er det andre ting som gjør det Anonymkode: dfffd...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå