AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Jeg gikk ut av et langvarig forhold med en mann...vi kunne ikke få barn så det skjærte seg.. det var trist å miste svigerfamilien også. hadde så god kontakt med hans mor og far. tok meg en stund å komme dit, da jeg sliter litt med sosial angt. Etter at det ble slutt hadde jeg tre korte affærer, før jeg igjen møtte en mann for et seriøst forhold...det er bare det at jeg ikke orker tanken på å innvovere meg med en ny familie...og alt det fører med seg. ny slekt osv . da må jeg være helt sikker på at dette vil vare. enkelte maser og lurer på om de ikke snart skal få treffe han....men jeg har bare lyst å være litt annonyme kjærester....sukk.... Anonymkode: e6491...b0e 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 Jeg kom veldig godt overens med familien til eksen. De ville at han skulle gifte seg med meg. Veldig vanskelig å la dem gå, sånn i tillegg til det vonde med bruddet. Jeg gruer meg litt til å møte nye kjærestens familie. Og han er tilbakeholden... Anonymkode: f2772...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå