Gå til innhold

Typen har vært utro. Er helt knust og gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg greide å komme borti gamle tlf til gubben idag da jeg ryddet blant tingene hans. Jeg ville virkelig ikke gå gjennom den men husker for ett år tilbake hvor sky han var med telefonen sin og hvordan han alltid forsøkte å skjule den fra meg. 

Så greide jeg og komme inn på minnekortet og finner masse skjermbilder av samtaler han har hatt med forskjellige jenter ifjor. Diverse bilder av dem også og dere insta profiler. Om å dra og møte dem for å se film og ta dem med på date. Jeg konfronterte han om det istad helt knust og fra meg. Jeg har aldri kjent på en slik sorg som jeg gjorde da jeg tok han på det. Han la seg paddeflat og innrømte at han faktisk gjorde det fordi han angret på at vi ble sammen da vi giftet oss ifjor. Han mente han fikk kalde føtter og innså ikke hva han egentlig hadde sagt ja til. Så sa han at han EN dag ville fortelle meg om det. Han virket veldig som om han angret og greide ikke se på meg. Jhan forsøkte å ta på meg men jeg lot han ikke. Jeg kjente bare babyen ble like stresset som meg å. Så sa han at han er idag blitt stormforelsket I meg og angrer så bittert på hva han drev med før. Og han ville ikke byttet meg ut med noen. Han mente at han ikke hadde noen andre grunner til å gjøre hva han gjorde og var nå villig til å gi meg tlf og alt for å overbevise sin kjærlighet. Så hva gjør jeg dere.. Hvorfor gjorde han det.. Jeg trengte bare å lufte litt følelser her. Føler meg fremdeles ganske oppgitt.. 

Anonymkode: f73f7...58b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har jo forklart deg årsaken, og han måtte jo legge kortene på bordet siden du satt på alle bevis. ;)

Du må nesten kjenne etter hva som er greit for deg. Om dette er noe du kan leve med og legge bak deg, eller om du vil gå videre alene. Noen vil klare det, andre ikke. Du er den som kjenner deg best. 

• Liker 8
Skrevet

Ville ikke vektlagt det han sier så veldig. Dette har jo tydeligvis ikke plagd samvittigheten hans før han ble tatt, der han fant det helt greit å gjøre deg gravid uten å ha fortalt at han var utro på samme tid. 

Du har åpenbart ikke gjort det mest heldige valget av partner og barnefar, men litt av ansvaret må du kanskje ta selv når du valgte å overse klare tegn på utroskap. 

Anonymkode: 513e7...1ea

• Liker 4
Skrevet

Gjorde han noe mer utav disse samtalene? Møtte han dem/gjorde han noe fysisk?

Ikke at tekstingen/bildene ikke er gærent nok, for det er det! Men viss han «holdt litt igjen» og ikke møtte de så hadde han sikkert nok med litt bekteftelse og har kanskje en liten samvittighet som stoppet han?

Tenker at det også må med i vurderingen din😊

Anonymkode: 1901e...3a2

• Liker 5
Skrevet

Vanskelig å si. Du må kjenne etter om du kan leve med dette. For alt du vet holder han fortsatt på slik. 

Anonymkode: 5a9c8...e18

• Liker 2
Skrevet

Føler med deg forresten, det høres vondt ut. Er en grunn til at jeg aldri skal ha barn med en mann, dette er min verste frykt. 

Anonymkode: 5a9c8...e18

Skrevet

Ham blir tatt. Altså ingen dårlig samvittighet før du fant alle bevisene. Han er en utro slask som prøver å redde sitt eget skinn. 

Anonymkode: 38549...a54

• Liker 5
Skrevet

For en utrolig vanskelig situasjon! Det blir jo som om han er et annet menneske enn den du kjenner etter en slik oppdagelse. Hadde du ikke vært gravid, så hadde nok brudd vært det beste. Men siden du har et lite liv i magen som fortjener det beste, så ville jeg forsøkt å få forholdet til å fungere.

Skrevet

Får så vondt! Opplevd utroskap selv. Han angret. Virkelig. Men det skjedde igjen... Reprise og nå orket jeg ikke mer og   ble ødelagt innvendig. Jeg synes ikke han høres ut som en god mann. Unnskyldningene holder Ikke mål en plass. Han har sikkert jevnlig sex med andre. Dessverre men du må se sannheten i øynene, ikke la han dra deg ned som jeg gjorde. 

Anonymkode: 34011...267

• Liker 2
Skrevet

Hva du bør gjøre er det jo bare du selv som kan kjenne på selvfølgelig, men for å være mest mulig sikker er det kanskje fornuftig å finne litt ut av hvor langt han egentlig dro dette. Ikke at flørting på denne måten er greit, men det er jo tross alt noe annet enn tre parallelle seksuelle forhold. 

Skrevet

Hvorfor giftet han seg med deg, dersom han var i tvil på deg? 

Anonymkode: e1d92...b50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...