Gå til innhold

Er dette straffbart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ha sex med sin bonusmor eller bonussøster? Er 24år selv. 

Anonymkode: 80770...008

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: 47c21...2c3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei

Anonymkode: 47c21...2c3

Jeg leser på ung.no at stemødre kan straffes inntil 6års fengsel. Og om stesøster er den eldste, kan straffen bli like lang.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg leser på ung.no at stemødre kan straffes inntil 6års fengsel. Og om stesøster er den eldste, kan straffen bli like lang.

Det er ulovlig hvis en av partene er under 18 år. Ts er 24. Så her er alt tillatt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om en av personen er mindreårig ja, ellers ok så lenge de ikke er blod slektninger 

Anonymkode: 0d0a5...907

• Liker 1
Skrevet
Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Det er ulovlig hvis en av partene er under 18 år. Ts er 24. Så her er alt tillatt.

Det stod uansett alder. Da spes hvis personen bodde i samme hus og ble forsørget. Ved økonomisk hjelp osv...,,

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kun hvis den yngste er mindreårig...

Skrevet

Nå eksisterer det jo milliarder av mennesker på jorda. Du burde klare å finne noen andre enn stemor eller stesøsken å ha sex med..

• Liker 3
Skrevet

Ja! Så lenge en av partnerene er under 18 år, så er det straffbart :)

• Liker 1
Skrevet
Hannah80 skrev (14 minutter siden):

Nå eksisterer det jo milliarder av mennesker på jorda. Du burde klare å finne noen andre enn stemor eller stesøsken å ha sex med..

Stesøster som er 8 år eldre enn meg er ganske sexy.. 

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Chantielle mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...