Gå til innhold

Stavanger - ZARA

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har de stengt på mandager eller står det feil på Google? Prøvde ringe de men ingen tar telefonen. Takk hvis noen gidder svare ❤️😁

Anonymkode: ee8db...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har de stengt på mandager eller står det feil på Google? Prøvde ringe de men ingen tar telefonen. Takk hvis noen gidder svare ❤️😁

Anonymkode: ee8db...97a

Ikke hva jeg har lagt merke til ivertfall🧐 Ser de ansatte er mye ute i butikken å bretter og henger på plass klær i ett sett, er ofte jeg har opplevd å måtte vente på en ansatt i kassen når jeg skal betale. Ofte har de høy musikk på også, så ikke sikkert de får med seg at telefonen ringer en gang🤷🏻‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig- de er helt elendig på service! Ingen smil å få, ingen snakker norsk (forøvrig ok for meg som forstår, men litt sært...), virker som de ikke vil ha oss der... Ah, har så lyst å boikotte på bakgrunn av den dårlige servicen, men det er så mye fint 😅 

Har vel vært sånn på alle Zara-butikkene jeg har vært på når jeg tenker meg om, og også kundeservice på nett. Krise! 

Sånn, ferdig ventilert. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig service, ja. Sist jeg var der sto vi sikkert 20 i kø for å betale (før korona), bare én kasse var åpen, de andre ansatte ryddet og brettet rundt omkring i butikken. En av dem sto til og med like ved køen og brettet, men gjorde som om hun ikke så oss. Bare ett av flere eksempler på dårlig service, men dette var dråpen som gjorde at jeg ikke gidder handle der mer. 

Anonymkode: 05329...ff0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...