AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Når hun sender meg meldinger.. vi har kjent hverandre i 3 år nå så jeg stusser litt over det. Hun gjør jo ikke dette i meldinger til sønnen sin og heller ikke til den andre svigerdatteren hun har kjent litt kortere enn meg. Siste meldingen jeg fikk så omtrent slik ut: "Hei. Jeg satt krumkakejernet utenfor døren, dere var ikke hjemme enda" -"Lise Bø" Og nei, jeg kjenner ikke mange "Liser" så det kan ikke være derfor 🤔 vi har også lagret hverandre telefonnummer. Hadde du tatt det opp? Anonymkode: 7ff4a...cdc
Gjest Løpegærn Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 Haha, så rart. Hva sier mannen din om det da? Hvis dere har en god tone ville jeg tøyset med det og spurt hvorfor 😛
Gjest Smiley99 Skrevet 21. desember 2020 #3 Skrevet 21. desember 2020 Kan jo hende at hun gjør det til alle, uten om til sønnen sin. Ville ikke tatt det opp selv om jeg er enig i at det er litt rart.
Million Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 Istedenfor å lure på dette, kan du ganske enkelt svare på meldingen. "Du trenger ikke skrive navnet ditt. Nummeret ditt er lagret og man kan trygt si at jeg da vet hvem meldingene er fra. God jul!" 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 Smiley99 skrev (2 minutter siden): Kan jo hende at hun gjør det til alle, uten om til sønnen sin. Ville ikke tatt det opp selv om jeg er enig i at det er litt rart. Hun gjør det ikke til noen andre i familien nei. Hva hun gjør til venner vet jeg ikke. Får jo følelsen av å snakke med en saksbehandler på Nav 😅 Anonymkode: 7ff4a...cdc 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 Million skrev (2 minutter siden): Istedenfor å lure på dette, kan du ganske enkelt svare på meldingen. "Du trenger ikke skrive navnet ditt. Nummeret ditt er lagret og man kan trygt si at jeg da vet hvem meldingene er fra. God jul!" Synes det virker lite grann aggressivt formulert Anonymkode: 7ff4a...cdc 24
Million Skrevet 21. desember 2020 #7 Skrevet 21. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det virker lite grann aggressivt formulert Anonymkode: 7ff4a...cdc Da er det vel bare å skrive om litt og legge til noen smileyer og litt godsnakk, men essensen bør da være at du vet godt hvem meldingene er fra, så signatur med navn er unødvendig. Endret 21. desember 2020 av Million
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #8 Skrevet 21. desember 2020 Skriv ditt fulle navn tilbake med et smilefjes og hjerte så det ikke blir misforstått 😉❤️ Anonymkode: 847e3...1ff 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #10 Skrevet 21. desember 2020 Spesielt 😂 men å lage et «problem» ut av det er da unødvendig (som noen over her anbefaler). La nå dama signere med navnet sitt 😛 ser noen eldre gjør det på facebook når de skriver statuser eller kommenterer også 😂 Anonymkode: a98a1...b54 2
Nocturne Skrevet 21. desember 2020 #11 Skrevet 21. desember 2020 Bare svar at du har lagret nummeret hennes🙂
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #12 Skrevet 21. desember 2020 Hvorfor ikke bare la henne gjøre det? Hvorfor lage et problem av noe som ikke er et problem? Anonymkode: 77efb...6db 6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #13 Skrevet 21. desember 2020 Dette hadde jeg bare sett på som et lite humoristisk innslag i hverdagen, og latt svigermor være slik hun er. Anonymkode: b4ff5...776 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #14 Skrevet 21. desember 2020 Skriv en hyggelig hilsen tilbake, vel 😊 «Med ærbødigst hilsen din svigerdatter...« slår aldri feil hos de eldre Anonymkode: 839df...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #15 Skrevet 21. desember 2020 Svar med å spørre hvem det er. Anonymkode: 4d10d...5a8 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #16 Skrevet 21. desember 2020 Det er litt spesielt ja at svigermor skriver både fornavn og etternavn ‘Mine’ regler er litt sånn... 1.Hei snuppa..., klem . (Nære venninner) 2. Tekst tekst. - ‘fornavn’ .. (visst det er en melding til nabo som kjenner meg). 3. Mvh ‘fornavn’ visst jeg kjenner dem litt (kollega, styre osv). 4. Mvh ‘fornavn og etternavn’ visst det er første gang jeg tar kontakt på sms og det er litt mer formelt. Men når vi har tekstet en stund så signerer jeg bare med fornavn. Elller ikke navn i det hele tatt da jeg regner med dem kanskje har lagret telefonnummer mitt etterhvert (spørs hvor ofte vi tekster, men i jobb så signerer jeg bare fornavnet etter en stund). 5. Til mine barn skriver jeg ofte klem mamma 🥰 For meg så virker det litt sånn som hun skriver så har hun ikke sluppet deg helt innpå seg. Hun holder deg fortsatt litt på avstand. Anonymkode: 09ecd...c93 1
GammelKaktus Skrevet 21. desember 2020 #18 Skrevet 21. desember 2020 Så særrt... Men jeg hadde skrevet mitt fulle navn og smiley tilbake jeg 😄
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #19 Skrevet 21. desember 2020 Det er jo bare morsomt. Her har du og mannen grunnlag for masse morsomme vitser. Jeg har en tante som bruker " i hytt og gevær, og det tuller vi masse med. Hun kaller mannen min "øyvind" i meldinger 😅 Eller skriver at hun skal på "kjøpesenter" eller har spist "pasta" til middag 🤣 Anonymkode: 9ae35...872
Jerry Lee Skrevet 21. desember 2020 #20 Skrevet 21. desember 2020 Ikke bry deg om det, du. Går nok bra. MVH Jerry Lee. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå