Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym nå
Skrevet

Sent ute som vanlig... jeg skal i brullup nå om ikke lenge (er bare kaffegjest så det trenger ikke være en altfor fancy kjole) og er på desperat kjolejakt.

Det er virkelig ikke stort utvalg i butikkene for tiden.

Er det noen som vet om noen steder i Bergen som har litt utvalg til overkommelige priser? Jeg bruker størrelse 44 - så det er ikke alltid like lett å finne noe. Trekker endel over brystene, så må av og til opp i en enda større størrelse.

Krysser fingrene og håper at noen har tips! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Det er en butikk på Sartor som jeg tror har penkjoler i litt store størrelser. Var innom der for en tid tilbake og mener at det var endel "stort" der.

Ellers skulle jeg tro at den lille kjolebutikken i Veiten har fine kjoler i de fleste størrelser.

Lykke til på jakten da. Du finner sikkert noe :)

Skrevet

Det er vel en butikk på Nesttun også, såvidt jeg husker. Men jeg vet ikke om det er bare vanlige klær, eller om de også har penklær.

Skrevet

Jeg vil tro at den butikken på Sartor er Ini style. De har masse fine kjoler der, også i store størrelser og det er ikke så dyrt. Ini style er også på Åsane senter. Ellers vet jeg at det er en butikk for størrelser 44 og oppover ved Utesteder Rubinen/ Øvregaten ett sted. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...