Gå til innhold

Kunde som vil ha piffikrydder på smørbrødet sitt. Kan jeg si nei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hører ikke sammen og er ikke inkludert i smørbrødet. Kan jeg si nei? Det smaker jo dessuten spy.

Anonymkode: caf32...ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på hvor serviceinnstilt du ønsker å være og hvilket inntrykk du ønsker kunden skal ha av dere.

Anonymkode: 9f124...7fb

• Liker 21
Skrevet

Når kunden har med seg eget krydder, må vedkommende få lov til å krydre maten med det. Er ikke heroin, akkurat.

Anonymkode: 3ae4d...5d2

Skrevet

Kunden synes sannsynligvis ikke det smaker spy. Hvorfor i alle dager skulle h*n ikke få lov å ha hva som helst på egen mat?

Anonymkode: 68c3a...d46

• Liker 17
Skrevet

Jeg hadde nektet. Det handler om yrkesstolthet. Jeg godtar ikke at andre skal få ødelegge maten jeg har laget. 

Anonymkode: ee5a1...a85

Skrevet

Kommer an på. 

Jobber du på restaurant med Michelinstjerne(r): Nei

Jobber du på vanlig kafé/kantine: La folk ødelegge maten sin uten å blande deg inn. 

Anonymkode: 5b104...99f

• Liker 26
Skrevet

Hvorfor skal du presse på andre dine preferanser? 
Har du om service? 
Virker ikke som det. Men der igjen, jeg tror du troller.

Anonymkode: f75a5...382

• Liker 5
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det hører ikke sammen og er ikke inkludert i smørbrødet. Kan jeg si nei? Det smaker jo dessuten spy.

Dine smakssanser driter vel kunden i. Med mindre dere skal dele smørbrødet. 

Skrevet

Hvis kunden vil ha piffikrydder så antar jeg at dere har dette krydderet. Og hvis dere har det så er det for å brukes.

Har dere det ikke så trenger du ikke nekte, du kan bare si at dere ikke har det.

Skrevet

Kast piffikrydderet, det er bare MSG.

Anonymkode: f0aa0...569

Skrevet (endret)

Har dere piffikrydder? Jeg har hatt piffi på ostesmørbrød før. Det er da virkelig ikke du som bestemmer om det er godt eller ikke. 
Hva hadde du tenkt til å be for kryddere da? Hva koster en dæsj med krydder på smørbrødet? 

Endret av Chiyo
  • Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ser ut til at du burde se etter et annet yrke, der du ikke trenger å tenke service. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja særlig

Anonymkode: 8e16f...c9a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde nektet. Det handler om yrkesstolthet. Jeg godtar ikke at andre skal få ødelegge maten jeg har laget. 

Anonymkode: ee5a1...a85

Yrkesstolthet ? Med all respekt:  Det er snakk om et smørbrød.... 

• Liker 12
Skrevet

Det er jo ikke du som skal spise det, hva angår det deg hva det smaker? Det er et spørsmål om service, ikke om dine kulinariske preferanser. 

• Liker 2
Skrevet

Har dere piffikrydder? Da skal selvfølgelig kunden få piffikrydder på smørbrødet sitt - seriøst, kundeservice heter det.

• Liker 7
Skrevet

Et spisested som har piffikrydder tilgjengelig bør ikke være kresen mht hva gjestene foretrekker. 

Anonymkode: 5b104...99f

• Liker 20
Skrevet

Jeg kjøpte et varmt smørbrød med kylling og ost på en kafé, vet ikke hvilke krydder hun brukte, men det smakte sykt godt! Mulig det var biffkrydder eller gastromat. Det var så godt at jeg kom tilbake noen dager senere for å kjøpe det samme igjen. Jeg bestilte akkurat den samme, men da var det en annen person som jobbet der som lagde det. Alt bar likt, bortsett fra at krydret manglet. Jeg ble faktisk veldig skuffet. 

Hør med kollegaene dine om de har brukt å krydre litt? Isåfall kan du jo gjøre det samme hvis kunden spør. Hvis dere ikke har krydder er det jo bare å si mei at dere ikke har

Anonymkode: 2d5db...ce0

• Liker 1
Skrevet

Nei, det kan du ikke.  Kunden betaler for det den ønsker å kjøpe.   Du serverer det.

• Liker 3
Skrevet
Jerry Lee skrev (56 minutter siden):

Nei, det kan du ikke.  Kunden betaler for det den ønsker å kjøpe.   Du serverer det.

Nope 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...