AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Da jeg startet ny jobb i høst, ble jeg kjent med ei herlig jente, vi har en veldig god tone på jobb, men på grunn av korona og at vi begge jobber 100% i turnus har vi ikke fått blitt så godt kjent utenom jobb enda. Nå er hun i karantene og er det frem til over jul, så jeg har lyst til å kjøpe noe til henne for å gjøre julen bittelitt bedre, men jeg vet jo ikke så godt hva hun liker. Men jeg tenkte på kanskje en fin amaryllisbukett og melkehjerter, men hva mer kan jeg ta med. Noen som eventuelt har noe annet å foreslå? Jeg er forresten dame og vi er heterofile begge to, så det er ikke en sånn type gave, ser at det kunne se litt sånn ut øverst i innlegget 🙈 Anonymkode: c2412...80a
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 Blomster og sjokolade er kjempefint. Andre ting: noe å lese, bok eller blader. God kaffe/te. Annet type godteri. Og spør henne om du skal handle for henne eller gjøre andre type ærender! Anonymkode: 41862...b31
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #3 Skrevet 21. desember 2020 Noe godt via morgenlevering kanskje? Anonymkode: ce0b3...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Noe godt via morgenlevering kanskje? Anonymkode: ce0b3...9ae Aaah, jaaa, den er ikke dum 🥰 Anonymkode: c2412...80a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå