Gå til innhold

Takkekort til fastlege

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min flinke fastlege skal nå gå av med pensjon, og jeg tenker å gi henne en blomst og et takkekort men har helt skrivesperre... Hva skriver man i et sånt kort?

Anonymkode: db5a6...b6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne takke deg for mange år med god hjelp og omsorg. Ønsker deg lykke til med pensjonist tilværelsen og samtidig vil jeg ønske deg og dine en riktig god jul . Vennlig hilsen fra xxx .     Noe sånt? 

Anonymkode: c8551...2dd

• Liker 1
Skrevet

Takk! Det var helt supert!

Er det innenfor å skrive dette på et julekort istedenfor et takkekort? Julekortet er med bilde av min datter, som fastlegen også har hatt som pasient.

Eller blir det for personlig? (Denne fastlegen er veldig glad i barn, datteren min får sitte på fanget hennes under konsultasjonen og får ofte penger til is når vi skal gå.)

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk! Det var helt supert!

Er det innenfor å skrive dette på et julekort istedenfor et takkekort? Julekortet er med bilde av min datter, som fastlegen også har hatt som pasient.

Eller blir det for personlig? (Denne fastlegen er veldig glad i barn, datteren min får sitte på fanget hennes under konsultasjonen og får ofte penger til is når vi skal gå.)

ts

Da tenker jeg at det må være helt fint å gi/og å få 😊

Anonymkode: c8551...2dd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...