Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å date en fyr som sier han er automatikere og at jobben går mye ut på å reise, dette skremmer meg litt om jeg skal tenke på et langtids forhold. Vi ikke ha en mann som er mye borte fra hjemmet pga jobben osv. Er det sånn at det er mye reising som automatiker? 

Anonymkode: e7648...740

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel helt an på hvor han jobber og hva jobben er. På jobbannonse for automstikere er det både oljeplattform, jernbanen og ulike bedrifter som jo kan ha lite eller mye reising. 

Anonymkode: 4cabf...d78

Skrevet

Noen reiser mye, noen reiser aldri. 

Vi har ett team med automatikere som jobber fast på hos oss, sånn har det vært flere av stedene jeg har jobbet. Men jobbet på mindre produksjonsanlegg, der leide vi inn automatikere fra leverandør av maskiner, så de reiste rundt.

Anonymkode: 9e57f...4c8

Skrevet

Hvis han sier han reiser en del i jobben, så stemmer vel det. Og akkurat hvor mye og hvordan er jo noe du får erfare direkte jo lenger dere er sammen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Har begynt å date en fyr som sier han er automatikere og at jobben går mye ut på å reise, dette skremmer meg litt om jeg skal tenke på et langtids forhold. Vi ikke ha en mann som er mye borte fra hjemmet pga jobben osv. Er det sånn at det er mye reising som automatiker? 

Anonymkode: e7648...740

Hvorfor skulle han lyve om det?

Anonymkode: 1194a...368

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...