Gå til innhold

Maskorama.. Det var ekstremt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig bare meg som ikke syntes det var noe gøy å se på? 

Gav meg ingenting. Skjønner virkelig ikke at d ble sååå populært. Var d "kikkeren" i dere som ble trigget? 

• Liker 7
Skrevet
Sushi94 skrev (55 minutter siden):

Er det virkelig bare meg som ikke syntes det var noe gøy å se på? 

Gav meg ingenting. Skjønner virkelig ikke at d ble sååå populært. Var d "kikkeren" i dere som ble trigget? 

Hva mener du med "kikker'n"?

Det var detektivgenet i meg som slo ut, jeg ble så hekta på å prøve å finne ut hvem de forskjellige var 😂

• Liker 9
Skrevet

Gadd ikke engang å se på. Så et halvt program og det er noe av det dummeste jeg har sett. Underholdning blir bare dummere og dummere. 

Anonymkode: 6738d...67f

• Liker 11
Skrevet

Enig. Moro i 5 minutter, men utrolig tamt og tynt konsept... hint som var både ekte og uekte, kåring av vinner for hva?, avsløring av den som var minst favoritt på bakgrunn av noe stjerner i en app...

Og i Norge, alt for forutsigbart.. vi har for få kjendiser, var jo ikke spennende i finalen.

Anonymkode: fcc7b...300

• Liker 7
Skrevet

Trist! Blir nok ikke mer lavpanna underholdning enn dette. 

• Liker 3
Skrevet

Skulle vært mer rullering på deltakere. At hver deltaker maksimalt kunne deltatt i tre episoder fks. Første sesongen var jo bare sørgelig og latterlig enkel på slutten.

Anonymkode: dd81e...17f

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Sushi94 said:

Skjønner virkelig ikke at d ble sååå populært. Var d "kikkeren" i dere som ble trigget? 

Folk elsker kjendisprogrammer.

Anonymkode: 533dd...35d

Skrevet

Så heller ikke på. Men har sett den spanske versjonen, mye morsommere og livligere. 

Anonymkode: 8f4f4...17b

Skrevet

Så på siste episode for å se hva alt oppstyret handlet om. Men ble som ventet skuffet, som i de fleste konkurranser på NRK var det typ 5 minutter konkurranse og en time tomprat. Og de maskene kom av såå sakte at jeg ikke hadde vært spent selv om jeg faktisk hadde hatt interesse av å finne ut hvem det var. 😛 

Anonymkode: 47e60...d43

Skrevet

Jeg så ikke på, men leste i vg hvem de forskjellige var. 

Anonymkode: 66b83...ec9

Skrevet

Orker ikke hun programlederen. Slitsom. 

Anonymkode: 3fc65...3c2

• Liker 1
Skrevet

Både og. Jeg var ikke så begeistra for panelet, de grusomme pysjlignende dressene til programlederen, noen av hintene var svært dårlig formulert og det var tullete at den med færrest "favorittmarkeringer" måtte ut istedet for den som flest gjettet riktig. Og det var ikke så mange overraskelser - men det hadde sikkert hjulpet å ikke lese her inne. Skal huske det til neste gang. 

Men elgen var fantastisk, kostymene var nydelige og musikken var stort sett bra :laugh:

Skrevet

Nei, er ikke bare deg. Jeg likte ikke det programmet. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke sett det engang. 

Anonymkode: 73ee6...910

Skrevet

Syns det var kjedelig. Kanskje særlig fordi jeg bryr meg så lite om kjendisers liv og virke at jeg ikke hadde sjans til å gjette ut fra hintene. Ekstra kjedelig når de siste var folk jeg aldri har sett før. 

Anonymkode: f253d...04d

• Liker 3
Skrevet

Slo av etter fem minutter. 

Skrevet

Er det forsatt noen som ser Lineær-TV  i 2020?

Skrevet (endret)

Endret av bundaberg
Skrevet
Dankert skrev (34 minutter siden):

Er det forsatt noen som ser Lineær-TV  i 2020?

Ja.

Anonymkode: f9dec...e07

• Liker 1
Skrevet

Visste ikke hvem halvparten av kjendisen var jeg 

Anonymkode: 1c315...e62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...