AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Har hatt en kjøttdeig liggende i kjøleskapet og tenkte å spise den til middag idag, men ser at den gikk ut på dato igår. Så lurer på om det går fint å spise den idag om jeg steker den godt? Har hørt det kan være farlig å spise kjøtt utgått på dato.. Anonymkode: 2c7a9...c37
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 Går helt fint . Se på fargen og sjekk om det lukter surt eller annen stygg, ukjent lukt . Produsentene tar litt høyde mår det gjelder holdbarhet Anonymkode: dc8e1...cfd
Jerry Lee Skrevet 21. desember 2020 #3 Skrevet 21. desember 2020 Det går bra. Men alltid "se, lukt og smak" om man er usikker.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 Ok takk for svar. Anonymkode: 2c7a9...c37
Pappi Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 Stek den godt (noe man alltid skal med kjøttdeig)
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Går helt fint . Se på fargen og sjekk om det lukter surt eller annen stygg, ukjent lukt . Produsentene tar litt høyde mår det gjelder holdbarhet Anonymkode: dc8e1...cfd Jeg tror også det går helt fint. Og tro meg på én ting, TS: Dersom kjøttdeigen er blitt dårlig kan jeg love deg at du merker det med en gang du åpner pakken. Dårlig kjøttdeig lukter ekstremt vondt. Anonymkode: 0ed1f...c89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå