AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Vi falt pladask for hverandre for 5 år siden. Siden den gang har det vert mye godt og endel opp og nedturer. Hverdagen med to familier som skulle fungere som en var ikke lett å få til alltid , men vi prøvde. Når vi var alene var det nesten alltid godt å være sammen. Likevel kom bruddet for tre mnd siden og ennå er savnet stort... men det var ting som ikke falt på plass. Forholdet fløt liksom ikke. klarer ikke sette fingeren på hva som gjorde at det ikke gikk. har andre sånn erfaring? Der grunnen til brudd er diffus? Anonymkode: 1484f...839
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 Dere greide ikke å redde forholdet fordi begge ikke ville det. Så enkelt, så vanskelig. Anonymkode: 0dd18...7ec 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #3 Skrevet 21. desember 2020 Du sier det har vært endel opp Og nedturer. Da har det vært en del konflikter og uenigheter? Anonymkode: 66297...53d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 HI her Jo det har vert endel uenigheter, men mest ubalanse i hva den ene ønsker f.eks av bekreftelse i forhold til den andre og blitt sur av den grunn. Fått for lite sex kanskje , selv om vi hadde sex flere ganger i uka, osv.. Anonymkode: 1484f...839
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Der grunnen til brudd er diffus? Du er jo gjennomført diffus i dette innlegget. Ikke godt å svare på da. Liker du å la mennesker gjennomgå gjettekonkurranse om hva problemet er? Det kan i så fall forklare saken. Anonymkode: 97346...759 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 Det handler om kommunikasjonssvikt. Anonymkode: 73035...b1e 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #7 Skrevet 21. desember 2020 Om den ene trenger veldig mye bekreftelse som den andre ikke klarer å gi kan det kvele et forhold. Anonymkode: faf89...dc3 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #8 Skrevet 21. desember 2020 Det handler vel om å være ulike og ikke klare å møte hverandre på ulikhetene. Anonymkode: 8ba03...395
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #9 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): HI her Jo det har vert endel uenigheter, men mest ubalanse i hva den ene ønsker f.eks av bekreftelse i forhold til den andre og blitt sur av den grunn. Fått for lite sex kanskje , selv om vi hadde sex flere ganger i uka, osv.. Anonymkode: 1484f...839 Det harmonerer dårlig med overskriften din. Et fantastisk sexliv, bør ikke bare gjelde den ene parten i forholdet. Anonymkode: 8d98f...bc5 4
Antiviruset Skrevet 21. desember 2020 #10 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi falt pladask for hverandre for 5 år siden. Siden den gang har det vert mye godt og endel opp og nedturer. Hverdagen med to familier som skulle fungere som en var ikke lett å få til alltid , men vi prøvde. Når vi var alene var det nesten alltid godt å være sammen. Likevel kom bruddet for tre mnd siden og ennå er savnet stort... men det var ting som ikke falt på plass. Forholdet fløt liksom ikke. klarer ikke sette fingeren på hva som gjorde at det ikke gikk. har andre sånn erfaring? Der grunnen til brudd er diffus? Anonymkode: 1484f...839 Ta hverandre for gitt er ofte det som gjør at dette ender slik. Opp og nedturer er det i alle forhold. Det hele er da snakk om kommunikasjon. Fungerer ikke dette kan selv bagateller ende i misforståelser, og så eskalerer det. Var det du som gikk ut av forhodet? Uten engang og kunne sette fingeren på hva som var galt? Så sier du at savnet er stort? Da har du gjort en megatabbe. Er det han som har gått ut av forholdet er det lite du kan gjøre med det, han har kanskje gått lei, og leter derfor etter noe nytt. Mange som ikke orker og jobbe i et forhold, da går det galt. Det er da bare snakk om tid. Dette gjelder uansett hvor flott det er i begynnelsen. Så mange som ikke forstår at gresset ikke er grønnere på andre siden. Fristelsene er mange og så tar man mange idiotiske feilhandlinger. Dagens sosiale media gjør at mange hele tiden leker med ilden, si det til de er totalt nytteløst. "Ulykker er bare noe som skjer med andre".
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #11 Skrevet 21. desember 2020 Hvis den ene parten krevde så mye oppmerskomhet at behovet kun var oppfylt, når dere var alene når der er barn i bildet så er jo den ene parten for mye av en oppmerksomhetssyk drittunge til å være i et voksent forhold? Anonymkode: 9a51c...bdb
~ m a u d e ~ Skrevet 21. desember 2020 #12 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): så er jo den ene parten for mye av en oppmerksomhetssyk drittunge til å være i et voksent forhold? Anonymkode: 9a51c...bdb Mulig jeg er fordomsfull nå, men jeg klarer liksom ikke se at noen som kaller mennesker for «oppmerksomhetssyk drittunge» er noen man bør lytte til i saker vedrørende voksne forhold, uansett. Her er det unger på hver side, da kan det jo være like mange årsaker til brudd som det er mennesker i konstellasjonen.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #13 Skrevet 21. desember 2020 Han jeg anser som mitt livs kjærlighet fikk jeg 3 år sammen med. Jeg vet at han elsket meg veldig høyt og. Se en var ut av en annen verden, og vi hadde det helt fantastisk sammen. Men jeg hadde barn, han hadde ikke. Han var yngre enn meg, og var både usikker på om han ville ha egne barn, og om han ville bli en god stefar. Jeg var like åpen for det å få barn, og det og ikke få barn. Jeg sa at vi kunne ta det helt med ro, kunne godt vente 10 år med å flytte sammen. Alt kunne gå i hans tempo. Men han hadde familie som maste veldig om at han måtte få barn raskt. Og da kunne jo ikke han ta det i det tempoet han ønsket. Så det ble veldig mye fram og tilbake. Og tilslutt gikk det ikke lenger. Men siste natten vi hadde sammen, vi var fullstendig klar over at det var over, så lå vi og klamret oss desperat til hverandre. Og for mitt vedkommende desverre, så har jeg ennå ikke møtt en mann, som kan komme i nærheten av han. Så jeg ser for meg at jeg ender opp alene. Anonymkode: 505b2...17f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #14 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Han jeg anser som mitt livs kjærlighet fikk jeg 3 år sammen med. Jeg vet at han elsket meg veldig høyt og. Se en var ut av en annen verden, og vi hadde det helt fantastisk sammen. Men jeg hadde barn, han hadde ikke. Han var yngre enn meg, og var både usikker på om han ville ha egne barn, og om han ville bli en god stefar. Jeg var like åpen for det å få barn, og det og ikke få barn. Jeg sa at vi kunne ta det helt med ro, kunne godt vente 10 år med å flytte sammen. Alt kunne gå i hans tempo. Men han hadde familie som maste veldig om at han måtte få barn raskt. Og da kunne jo ikke han ta det i det tempoet han ønsket. Så det ble veldig mye fram og tilbake. Og tilslutt gikk det ikke lenger. Men siste natten vi hadde sammen, vi var fullstendig klar over at det var over, så lå vi og klamret oss desperat til hverandre. Og for mitt vedkommende desverre, så har jeg ennå ikke møtt en mann, som kan komme i nærheten av han. Så jeg ser for meg at jeg ender opp alene. Anonymkode: 505b2...17f Nå er jeg ikke med....han gjorde det slutt fordi familien syntes han skulle få barn raskt? Anonymkode: 80adc...8df 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå