Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Augusts høydepunkt er kommet; venninnetur i storbyen(for oss som er fra litt mindre strøk..)

Vi er ikke veldig kjent i Oslo,så lurte på noen tips til bra klesbutikker og psrfymerier. Klesbutikk for unge-er viktig å få med. Og gjerne forslag til bra parfymereier hvor det er bra service, godt utvalg og ikke innpåslitende damer i kassa.

Skriv helst også hvilken gate vi finner dette! ;)

Kanskje vi burde skaffe oss et kart! :overrasket:

På forhånd, takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parfymerier: Det på Steen og Strøm er jo et must, der hvor hvert merke har sin egen stand (lenge siden jeg har vært der). Eneste dumme der er at du kan få litt lite objektive vurderinger av produktene

Shopping: Bogstadveien/Hegdehaugsveien er et must, ihvertfall for å titte/få inspirasjon - så kan man heller gå i billigere butikker og handle etterpå. Voga er ikke så allerverst dyrt

Sjekk forøvrig www.bogstadveien.no

Skrevet

Kjøpesenteret på Aker brygge har fått seg en skikkelig opprustning. Oversiktlig og hyggelig sted å shoppe. Både kjedebutikker og mer eksklusive butikker.

Anbefales!

Skrevet

Henger meg på anbefalingen fra Bailaora, jeg storkoser meg på Aker Brygge! :hoppe:

Skrevet

Ingen tvil om at det de over her sier er riktig!

Aker Brygge senteret er helt supert... Når dere først er der kan dere jo gå opp i Vika og ta en titt der også. Bare spør noen om veien til Vika tar to minutter å gå.... :) Kos dere på shopping..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...