Gjest Hel Skrevet 9. august 2005 #1 Del Skrevet 9. august 2005 Alle har godt av å minne seg selv på sine gode sider en gang i blandt så nevn 5 gode ting ved deg selv. -Jeg er veldig generøs -Jeg følger drømmene mine -Jeg er en god venn -Jeg er hjelpsom -Jeg er fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 9. august 2005 #2 Del Skrevet 9. august 2005 Litt positivt i hverdagen er supert. -jeg er ærlig -jeg er fornuftig (sier sambo) -jeg er snill og villig til å gjøre alt for at de rundt meg har det bra. -jeg er en god venn og lytter -jeg er til å stole på uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. august 2005 #3 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) - jeg er effektiv - jeg er ærlig og til å stole på - jeg er intelligent - jeg tar vare på de rundt meg - jeg er snill (det første sambo sa da jeg spurte ham ) Endret 9. august 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 9. august 2005 #4 Del Skrevet 9. august 2005 - Jeg har mye muskler - Jeg er kul og tøff - Jeg tjener bra Kommer ikke på mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 9. august 2005 #5 Del Skrevet 9. august 2005 - Jeg har mye muskler - Jeg er kul og tøff - Jeg tjener bra Kommer ikke på mer. ← Du kan være morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 9. august 2005 #6 Del Skrevet 9. august 2005 Du kan være morsom. ← Du er søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 9. august 2005 #7 Del Skrevet 9. august 2005 - jeg er ofte glad - jeg er forståelsesfull - jeg er til å stole på - jeg er målbevisst - jeg er fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusePine Skrevet 10. august 2005 #8 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg er - snill - veldig glad i dyr - flink til å danse - smart - engasjert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2005 #9 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg er: - blid - omtenksom - effektiv - snill - en god venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inar Skrevet 10. august 2005 #10 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg er... en god venn hjelpsom snill lyttende til å stole på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sissi Skrevet 10. august 2005 #11 Del Skrevet 10. august 2005 I dag føler jeg definitivt ikke at jeg er noe bra menneske - men kanskje det blir bedre om jeg skriver noe her.... jeg er: - strukturert - optimist - snill - men har en litt dårlig dag så jeg kom ikke på mer (iallfall føles alt falskt.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 10. august 2005 #12 Del Skrevet 10. august 2005 vanskelig. Jeg mener jeg er eller prøver å være. -ærlig -en god og trofast venn -forståelsesfull -Easy going -kreativ Uh, nesten vondt det der å si noe positivt om seg selv rett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 10. august 2005 #13 Del Skrevet 10. august 2005 Eg venninne sa at eg er: kjærlig omsorgsfull følsom snill morsom Så tusen takk *Fiona* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 10. august 2005 #14 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg er snill glad i dyr musikalsk hjelpsom intelligent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå