Gå til innhold

Tenåringssønn, og pubertet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på hjemme kontor, og hører at ungdommen min sto opp, uten at jeg måtte vekke han. 

Han har tisset i sengen. Er det en såkallet våt drøm? Er det slik våte drømmer er? Mener jeg kanskje har hørt det for mange år siden. Eller er det første utløsning? 

Han er ferdig med å tisse i sengen for mer enn 10 år siden. Dette kom litt uventet på. Vil dette skje igjen? 

Jeg har ikke snakket med han, han er i dusjen. 

Eller er det bare et uhell? Han synest sikkert det er drit flaut! 

Anonymkode: 6b435...dff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Den kan nok være at han hadde utløsning.. men kom det mye så er det urin.. Men kom det litt så er det nok at han hadde en våt drøm.. Alle kan tisse på seg, drikker du mye på kvelden og sover tung så skjer det. 

Anonymkode: 92f56...7db

Skrevet

Du ser/lukter om det er sæd eller urin.

Anonymkode: 946e2...085

Skrevet

Du lukter veldig lett forskjell på urin og sæd. Uansett hva det var så ville jeg ikke sagt noe om det, kun vasket tøyet. Alle kan ha uhell, om det skulle være urin.

Anonymkode: 49ce8...51d

Skrevet

Takk for svar, det var urin. Det jeg tenkte fordi jeg mener å ha hørt om det før er at det i den overgangs fasen følger urin med utløsningen. 

Det var det jeg lurte på om stemte. 

Det gikk fint ned den saken, han taklet det fint 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar, det var urin. Det jeg tenkte fordi jeg mener å ha hørt om det før er at det i den overgangs fasen følger urin med utløsningen. 

Det var det jeg lurte på om stemte. 

Det gikk fint ned den saken, han taklet det fint 😊

Som regel kan det komme urin etter utløsning. Min 14 åring hadde det samme for litt siden. Jeg sa at det er normalt at gutter får sånt i starten på puberteten

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...