AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Kom hjem fra jobb forrige uke og fant røde roser på døra. Ingen kort. Jeg aner ikke hvem de kan være fra, men jeg har en liten mistanke. Jeg ønsker jo å si takk til vedkommende, men syntes det er flaut om det ikke er personen jeg tror det er. Personen tenker nok at jeg skjønner at det er han, men sikker kan jeg jo ikke være. Syntes det er uhøflig å ikke takke, men samtidig er det rimelig upassende av meg om det ikke er han. Vi hadde ett forhold i over 1 år, men han valgte ei annen. Han har ofte kontaktet meg i ettertid, og han har fortalt at han fortsatt tenker på meg og savner meg, men tørr ikke gi oss en sjanse, noe han fortalte meg ganske nylig. Likevel er det jo ingen grunn sånn sett til at det er han som har sendt rosene. Hadde tenkt å sende en sånn melding først «Var de fra deg?» og hvis han bekrefter. Takke han. Men hvis det ikke er fra han.. så er det bare veldig flaut av meg. Har utelukket andre.. så står egentlig bare igjen med han.. hva ville andre gjort? Ikke sagt noe? Føler meg uhøflig som ikke takker. Anonymkode: 4f9e7...a2b
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 Er dette den samme som etterlot gave i postkassen din uten å skrive hvem det var fra? 🤔 jeg tenker at de som ikke skriver avsender kan takke seg selv for å ikke få en tilbakemelding. Anonymkode: a49cb...b5a 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #3 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er dette den samme som etterlot gave i postkassen din uten å skrive hvem det var fra? 🤔 jeg tenker at de som ikke skriver avsender kan takke seg selv for å ikke få en tilbakemelding. Anonymkode: a49cb...b5a Ja, bare gjorde om litt på historien for ikke bli gjenkjent. Dette er sånn det egentlig var. Anonymkode: 4f9e7...a2b
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 Vil du ha kontakt med han da? Hvis du ikke er interessert i noe med han, så er det bare å ignorere. Anonymkode: 85af0...570 1
Måneskinn Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 Syns godt du kan sende en "var det fra deg" -melding. Var det ikke han allikevel, nei da har du flere beundrere da
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. desember 2020 #7 Skrevet 21. desember 2020 Du har en hemmelig beundrer.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #8 Skrevet 21. desember 2020 Willasmo skrev (6 minutter siden): Det er fra naboen. Hvorfor skulle naboen gjøre det? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 4f9e7...a2b
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #9 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vil du ha kontakt med han da? Hvis du ikke er interessert i noe med han, så er det bare å ignorere. Anonymkode: 85af0...570 Han har valgt ei annen. Syntes likevel ett takk er på sin plass hvis det er fra han. Anonymkode: 4f9e7...a2b
Gjest Willasmo Skrevet 21. desember 2020 #10 Skrevet 21. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor skulle naboen gjøre det? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 4f9e7...a2b Fordi de er snille. Hvorfor ikke? Endret 21. desember 2020 av Willasmo
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #11 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ja, bare gjorde om litt på historien for ikke bli gjenkjent. Dette er sånn det egentlig var. Anonymkode: 4f9e7...a2b Hvorfor lage flere historier og tråder? Ingen her inne kan gi deg et sikkert svar uansett. Anonymkode: 6ba2b...5c3 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #12 Skrevet 21. desember 2020 Jeg tipper det var en partysvenske, som i "Hjem til jul" 😏 Håper vi får svaret, men du står dessverre i fare for å bli offer for KGs mest tåpelige regel. De har for vane å slette saker med overskrifter som ikke er beskrivende nok. Hvis det skjer håper jeg du starter ny tråd. Vil vite fasiten Anonymkode: 3005b...b9c 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #13 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette den samme som etterlot gave i postkassen din uten å skrive hvem det var fra? 🤔 jeg tenker at de som ikke skriver avsender kan takke seg selv for å ikke få en tilbakemelding. Anonymkode: a49cb...b5a Synes det begynner å likne på stalking jeg. Vær forsiktig ts, hvis det er du som også har fått en pakke i postkassen. Anonymkode: bc14e...696
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #14 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes det begynner å likne på stalking jeg. Vær forsiktig ts, hvis det er du som også har fått en pakke i postkassen. Anonymkode: bc14e...696 Nei. Var kun blomstene. Sendte melding. Så får se om han svarer. Anonymkode: 4f9e7...a2b
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #15 Skrevet 21. desember 2020 De var fra han jeg trodde. Så da er det greit. Anonymkode: 4f9e7...a2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå