AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Del Skrevet 21. desember 2020 Noen som vil dele? Spesifikke dietter? Jeg må ned i vekt nå! Har vært gjennom ett svært tungt samlivsbrudd og har helt ærlig gitt blaffen det siste halvåret og spist og drukket akkurat det vil. Hjelper ikke at jeg har sluttet å trene og bare surra rundt på hjemmekontor. Jeg har est ut og er nødt til å gjøre en endring. Synes jeg var tjukk for ett år siden også, men når jeg ser bilder av meg selv stemmer jo ikke det 😔 Får ikke på meg klærne mine lenger og må gjøre noe. Del gjerne dine tips og triks, jeg er supermotivert nå! Anonymkode: baedd...724 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2 Del Skrevet 21. desember 2020 Hva er BMIen din? Hva er vekten din? Hva er høyden din? Anonymkode: 7d271...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatten123 Skrevet 21. desember 2020 #3 Del Skrevet 21. desember 2020 Spis færre kalorier enn du forbrenner. Ikke kast bort kalorier på drikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #4 Del Skrevet 21. desember 2020 Hvordan vektnedgang fungerer er så enkelt, så banalt, så alment akseptert, men samtidig så uakseptabelt, at du helt sikkert blir litt irritert av å få høre det enda en gang: Spis mindre, beveg deg mer. Det er opp til deg å gjøre det så lett som mulig, eller så vanskelig som mulig, for deg selv. For å gjøre det så lett som mulig for deg selv: Ikke kast bort viktig tid og mental energi på hvordan andre gjør det, på dietter, trening, tips og triks. Spis (og drikk) det du vil, men mindre. Vær gjerne i mer aktivitet, men ikke så mye og så kjedelig at du "trenger belønning" i form av kaloritett mat/drikke. Anonymkode: 18c5d...7ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 21. desember 2020 #5 Del Skrevet 21. desember 2020 (endret) Kaloriunderskudd. Endret 21. desember 2020 av Troyamin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Del Skrevet 21. desember 2020 Du vet jo selv hvorfor du har lagt på deg, du har spist for mye og bevegd deg for lite. For å gå ned gjør du det motsatte. Anonymkode: 7a495...3b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #7 Del Skrevet 21. desember 2020 Kaloritelling med MyFitnessPal-appen og FB grupper for inspirasjon. Anonymkode: fd48c...fcb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #8 Del Skrevet 21. desember 2020 Kaloritelling! Det er ikke uvanlig å få litt sjokk når man starter med dette, mye mat inneholder mye kalorier. Det finnes gratisapper du kan laste ned. Vei og registrer alt du spiser og drikker. Anonymkode: eb8b6...241 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #9 Del Skrevet 21. desember 2020 Jeg bruker Lifesum appen til å legge inn det jeg spiser i løpet av en dag. Da ser jeg veldig fort om jeg spiser for mye og hva som er de verste kalorisynderne. I appen legger du også inn vekten du har nå og vekten du ønsker. Så kalkulerer appen antall kalorier du kan spise i løpet av en dag for å gå ned i vekt. Du finner også ulike dietter på appen. Jeg driver også med delvis faste. Spiser noen dager ikke frokost og lunsj. Drikker bare kaffe/te. Men spiser normal middag og kvelds. Sikkert mange som mener dette er usunt men det funker for meg når jeg vil ned i vekt. Det er totalt kaloriinntak som teller. Du bør også være litt aktiv i løpet av en dag og i det minste gå en 30-60 min tur. Lykke til! 😊 Anonymkode: dafcf...98e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #10 Del Skrevet 21. desember 2020 Kaloritelling, samt kosemat/godis kun en gang i uka. Spiste normalt, men valgte bevisst magrere, grovere, kalorifattigere produkter. Har gått ned 10kg innen 3 mnd hver gang. Anonymkode: cbc7d...7a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #11 Del Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Kaloritelling, samt kosemat/godis kun en gang i uka. Spiste normalt, men valgte bevisst magrere, grovere, kalorifattigere produkter. Har gått ned 10kg innen 3 mnd hver gang. Anonymkode: cbc7d...7a4 Bingo. Anonymkode: 18c5d...7ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #12 Del Skrevet 21. desember 2020 Du kommer ganske langt bare med å kutte ut sukker og søppel mat Anonymkode: 95779...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #13 Del Skrevet 21. desember 2020 Kalorier inn og kalorier ut. Jeg kjøpte meg en aktivitetsklokke, og noterte alt jeg spiste (telte kalorier). Passa på å alltid ligge i underskudd, alt fra 1500 til 500 i minus daglig. Gått ned 16,5 kilo på 6 mnd. Anonymkode: 6eda9...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #14 Del Skrevet 21. desember 2020 Telt kalorier og brukte skritteller. Fokus på spise mest mulig grønnsaker. Anonymkode: 12327...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #15 Del Skrevet 21. desember 2020 Begynte å jogge og sluttet med godteri i ukedagene. Når jeg kom inn i en god rutine der, begynte jeg å telle kalorier. Nå har jeg rett og slett blitt for tynn og burde legge på meg noen kg. Anonymkode: 77959...368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #16 Del Skrevet 21. desember 2020 rask gåtur / løping før frokost spise grønnsaker til hvert måltid - og la det fylle opp en del av magen før du spiser noe annet magre kjøtt- og meieriprodukter gåtur i lunsjpausen skeier du ut en dag med for mye mat - kompenser med økt trening, og evt mindre mat dagen etter Gå tur etter jobb stopp opp etter en porsjon, vent, ikke forsyn deg igjen drikk ikke brus med sukker eller juice aldri gi opp, opp på hesten igjen hver gang du "feiler" og praktisere hver dag! Anonymkode: 9d1b0...a90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010slankeren Skrevet 21. desember 2020 #17 Del Skrevet 21. desember 2020 Jeg har aldri gått på diett, men for noen få år siden gikk jeg ned masse fordi jeg byttet jobb og ble kjempeaktiv på dagtid på jobb! Det er rart å tenke på i ettertid, at jeg den gangen gikk ned så mye uten å tenke over det mens nå som jeg virkelig vil og MÅ ned så føles det som om det krever så mye av meg. Skulle ønske det var like lett nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #18 Del Skrevet 21. desember 2020 Syns kaloritelling er så enkelt og treffsikkert! Har ingen begrensinger på hva slags mat jeg kan spise, og nå i julen så kan jeg spise vanlig julemat og kaker, bare i begrensede mengder. Så jeg forsaker ingen ting. Da jeg bare prøvde å "spise sunt og ikke godteri" så gikk jeg ikke ned et gram fordi jeg overspiste på den gode sunne middagen jeg hadde laget. Anonymkode: f1b2c...eaf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå