Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært med kjæresten i litt over to år og møtt en bror og søster en gang (de bor langt unna). Er det rart å legge de til på FB når jeg kun har møtt de en gang? Men samtidig er de viktige for kjæresten og de er kule mennesker og de kom opp som forslag.

Anonymkode: 5a713...68f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har vært med kjæresten i litt over to år og møtt en bror og søster en gang (de bor langt unna). Er det rart å legge de til på FB når jeg kun har møtt de en gang? Men samtidig er de viktige for kjæresten og de er kule mennesker og de kom opp som forslag.

Vent litt til...

Anonymkode: e16a1...ef2

Skrevet

Spør typen din hva han synes først, greit at han er klar over det før du gjør det.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er en fin og inkluderende ting å gjøre. Helt naturlig.

Skrevet
Alterego666 skrev (21 timer siden):

Det er en fin og inkluderende ting å gjøre. Helt naturlig.

Enig. 

Skrevet

Det er din kjæreste sin familie, helt naturlig å legge dem til når dere har vært sammen i to år, uavnehgig av hvor mange ganger du har møtt dem :) (hadde du vært sammen med kjæresten i to uker derimot, så ville det kanskje vært litt i overkant..) 

Skrevet

Jeg hadde bare blitt glad for å bli lagt til som venn😄

Anonymkode: e2e62...ded

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...