AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Har vært med kjæresten i litt over to år og møtt en bror og søster en gang (de bor langt unna). Er det rart å legge de til på FB når jeg kun har møtt de en gang? Men samtidig er de viktige for kjæresten og de er kule mennesker og de kom opp som forslag. Anonymkode: 5a713...68f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har vært med kjæresten i litt over to år og møtt en bror og søster en gang (de bor langt unna). Er det rart å legge de til på FB når jeg kun har møtt de en gang? Men samtidig er de viktige for kjæresten og de er kule mennesker og de kom opp som forslag. Anonymkode: 5a713...68f Vent litt til... Anonymkode: e16a1...ef2
Isaccis Skrevet 21. desember 2020 #3 Skrevet 21. desember 2020 Spør typen din hva han synes først, greit at han er klar over det før du gjør det. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har vært med kjæresten i litt over to år og møtt en bror og søster en gang (de bor langt unna). Er det rart å legge de til på FB når jeg kun har møtt de en gang? Men samtidig er de viktige for kjæresten og de er kule mennesker og de kom opp som forslag. Anonymkode: 5a713...68f Det er en fin og inkluderende ting å gjøre. Helt naturlig.
Gjest Chroma Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 Alterego666 skrev (21 timer siden): Det er en fin og inkluderende ting å gjøre. Helt naturlig. Enig.
Raven.Writingdesk Skrevet 22. desember 2020 #6 Skrevet 22. desember 2020 Det er din kjæreste sin familie, helt naturlig å legge dem til når dere har vært sammen i to år, uavnehgig av hvor mange ganger du har møtt dem (hadde du vært sammen med kjæresten i to uker derimot, så ville det kanskje vært litt i overkant..)
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #7 Skrevet 22. desember 2020 Jeg hadde bare blitt glad for å bli lagt til som venn😄 Anonymkode: e2e62...ded 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå