Cleopatra70 Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 "Nurse manager Tiffany Dover received the Pfizer-BioNTech jab at CHI Memorial Hospital in Chattanooga on Thursday and was giving a press briefing when she began to trail off, according to WTVC-9." https://nypost.com/2020/12/18/nurse-faints-while-talking-to-press-about-getting-covid-19-vaccine/ Vi har ikke hørt noe fra henne siden fredag når dette skjedde. Folk har oversvømt hennes insta og facebook med spørsmål om hvordan det går med henne men hun har ikke oppdatert. Nå er hennes fb slettet. 2
Sinsiew Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 Så ikke jeg at du skrev akkurat dette i en annen tråd også, og at det der ble gitt et svar? Noe om hvorfor og at kvinnen selv forklarte hva som skjedde etterpå? 5
Cleopatra70 Skrevet 21. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2020 Sinsiew skrev (15 minutter siden): Så ikke jeg at du skrev akkurat dette i en annen tråd også, og at det der ble gitt et svar? Noe om hvorfor og at kvinnen selv forklarte hva som skjedde etterpå? Hun forklarte hva som hadde skjedd ja, på fredag. Etter det har vi ikke hørt fra henne. 1
Magrat Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 Veldig spesielt å velge en sykepleier som (ifølge henne selv) de siste seks ukene har besvimt hele seks ganger. Henne velger vi til å ta vaksinen på tv!😏 13
Robert Koch Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 (endret) Dette er en ikke-sak, og det var en lang tråd om det i går. Sykepleieren har hatt en vasovagal synkope - en type besvimelse som er vanlig ved alle typer injeksjoner, og som er en nevrogen reaksjon på ytre påkjenning. Hun sier selv at dette er noe hun har historikk for, og at hun føler seg bra. Tilstedeværende leger bekreftet at dette ikke har noe med vaksinen å gjøre, og det er det ingen grunn til å tro. At hun ikke oppdaterer i sosiale media (hvorfor i all verden skulle hun det?) er sannsynligvis fordi hun ikke orker å forholde seg til folk med ville konspirasjonsteorier. Det er helt vanlig at noen besvimer etter en injeksjon av en hvilken som helst type. Alle som har gitt injeksjoner vet dette godt, og det er ikke farlig, med mindre pasienten slår hodet i fallet. (....) Ryddet for brudd på koronarommets retningslinjer. Edie, adm. Endret 21. desember 2020 av Edie 22
Gjest Tamsi Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 Jeg hadde også slettet brukeren mine hvis folk fra hele verden hadde pepret meg. Hun har ikke bedt om den oppmerksomheten. Det er sikkert snakk om mange, mange tusen meldinger, da blir profilen helt håpløs å bruke.
Cleopatra70 Skrevet 21. desember 2020 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2020 Det hadde bare tatt èn oppdatering fra henne så hadde oppmerksomheten stilnet. Hvor vanskelig er det å skrive en post på insta eller face når man vanligvis gjør dette en til to ganger i uken? 5
Robert Koch Skrevet 21. desember 2020 #8 Skrevet 21. desember 2020 2 minutter siden, Cleopatra70 said: Det hadde bare tatt èn oppdatering fra henne så hadde oppmerksomheten stilnet. Hvor vanskelig er det å skrive en post på insta eller face når man vanligvis gjør dette en til to ganger i uken? Det hadde den aldeles ikke. Jeg kjenner konspi-verdenen godt nok til å vite at en slikoppdatering ville ha ført til et skred av enda villere påstander, som at hun var blitt presset av myndighetene til å skrive at hun var ok, at det ikke var hun som skrev det, at hun egentlig er død, at familien hennes er deportert, eller at hun ligger på en intensivavdeling og at profilen hennes blir oppdatert av personlaet, eller at hun sitter i fengsel fordi hun har skadet "planen" til myndighetene. Det nytter bare ikke. Folk er gærne. Jeg skjønner veldig godt at hun ikke orker å utsette seg for mer. Dette var en helt ufarlig episode som ikke er relatert til vaksinene på noen som helst måte. 26
Gjest Tinkabell Skrevet 21. desember 2020 #9 Skrevet 21. desember 2020 Veldig merkelig. Ønsker privatliv, men instakontoen er åpen med bilder og videoer av barna hvor nærmere 4000 mennesker har kommentert under. Facebook et slettet nå. Håper vi får sannheten en dag.
Cleopatra70 Skrevet 21. desember 2020 Forfatter #10 Skrevet 21. desember 2020 Robert Koch skrev (7 minutter siden): Det hadde den aldeles ikke. Jeg kjenner konspi-verdenen godt nok til å vite at en slikoppdatering ville ha ført til et skred av enda villere påstander, som at hun var blitt presset av myndighetene til å skrive at hun var ok, at det ikke var hun som skrev det, at hun egentlig er død, at familien hennes er deportert, eller at hun ligger på en intensivavdeling og at profilen hennes blir oppdatert av personlaet, eller at hun sitter i fengsel fordi hun har skadet "planen" til myndighetene. Det nytter bare ikke. Folk er gærne. Jeg skjønner veldig godt at hun ikke orker å utsette seg for mer. Dette var en helt ufarlig episode som ikke er relatert til vaksinene på noen som helst måte. Det er enkelt å skjule innleggene på kontoen, og så lage èn offentlig post og stenge kommentarene på den. Eller slette sosiale media og gjøre et intervju på TV. Men nei, bedre å la folk spekulere, blir mye mindre oppmerksomhet av det. 9
Gjest Tinkabell Skrevet 21. desember 2020 #11 Skrevet 21. desember 2020 Cleopatra70 skrev (59 minutter siden): Det er enkelt å skjule innleggene på kontoen, og så lage èn offentlig post og stenge kommentarene på den. Eller slette sosiale media og gjøre et intervju på TV. Men nei, bedre å la folk spekulere, blir mye mindre oppmerksomhet av det. Familemedlemmer og slektninger har alle postet samme julebilde. Hvem møtes så mange og så tett i coronatider? Dama er sykepleier. De er nok truet og skal «bevise» for verdenen at hun lever.
Edie Skrevet 21. desember 2020 #12 Skrevet 21. desember 2020 Ryddet for brudd på koronarommets retningslinjer. Edie, adm.
vintage Skrevet 21. desember 2020 #13 Skrevet 21. desember 2020 Tinkabell skrev (47 minutter siden): Familemedlemmer og slektninger har alle postet samme julebilde. Hvem møtes så mange og så tett i coronatider? Dama er sykepleier. De er nok truet og skal «bevise» for verdenen at hun lever. Synes du selv at dette er spekulasjoner? 7
Marshmallow Skrevet 21. desember 2020 #14 Skrevet 21. desember 2020 Tinkabell skrev (2 timer siden): Veldig merkelig. Ønsker privatliv, men instakontoen er åpen med bilder og videoer av barna hvor nærmere 4000 mennesker har kommentert under. Facebook et slettet nå. Håper vi får sannheten en dag. Det er som nevnt over VELDIG vanlig å besvime i forbindelse med vaksiner, blodprøver og alle typer sprøytestikk. Jeg har lært opp mange grupper av personer i å sette sprøyter, og da er det svært ofte en eller flere som besvimer. Det har garantert kun vært saltvann i disse sprøytene. Videre er vaksiner intramuskulære injeksjoner. Det betyr at medikamentet settes i muskelen og ikke i blodåren med den hensikt at medikamentet skal spre seg sakte i kroppen. Derfor må man vente 20 min etter vaksinen før man kan gå, for å se om man får en allergisk reaksjon. Det kan forekomme av alle typer vaksiner hos en svært liten andel av befolkningen. Men HVIS det hadde vært noe i den vaksinen hun hadde reagert på, hadde det ikke skjedd umiddelbart ved injeksjonstidspunktet, men i løpet av ventetiden på 20 min siden det er en intramuskulær injeksjon. 4
Gjest Tinkabell Skrevet 21. desember 2020 #15 Skrevet 21. desember 2020 Marshmallow skrev (Akkurat nå): Det er som nevnt over VELDIG vanlig å besvime i forbindelse med vaksiner, blodprøver og alle typer sprøytestikk. Jeg har lært opp mange grupper av personer i å sette sprøyter, og da er det svært ofte en eller flere som besvimer. Det har garantert kun vært saltvann i disse sprøytene. Videre er vaksiner intramuskulære injeksjoner. Det betyr at medikamentet settes i muskelen og ikke i blodåren med den hensikt at medikamentet skal spre seg sakte i kroppen. Derfor må man vente 20 min etter vaksinen før man kan gå, for å se om man får en allergisk reaksjon. Det kan forekomme av alle typer vaksiner hos en svært liten andel av befolkningen. Men HVIS det hadde vært noe i den vaksinen hun hadde reagert på, hadde det ikke skjedd umiddelbart ved injeksjonstidspunktet, men i løpet av ventetiden på 20 min siden det er en intramuskulær injeksjon. Hun besvimte 17 minutter etter injeksjonen.
Marshmallow Skrevet 21. desember 2020 #16 Skrevet 21. desember 2020 1. Hun sier at det ofte skjer henne, og det er ikke uvanlig at personer som ikke liker sprøytestikk føler seg uvel en stund etterpå. Vi vet ikke hvor mye hun hadde sovet, spist og drukket i forkant. 2. HVIS hun hadde fått en allergisk reaksjon som er det som ville skjedd akutt i de 20 minuttene (og som vanligvis ikke begynner med besvimelse), var hun på et sykehus der hun fikk hjelp. En alvorlig allergisk reaksjon er ikke det samme som en bivirkning. Man kan få allergisk reaksjon det av mange typer medikamenter, det er for eksempel relativt vanlig når man får antibiotika. Men igjen, lite sannsynlig at det er dette som har skjedd. 3. Kollegene hennes fikk ingen reaksjon. 6
Gjest ATLAS6 Skrevet 21. desember 2020 #17 Skrevet 21. desember 2020 Folk besvimer for mye rart, og som flere her sier så kan man svime av ved injeksjoner, men også synet og prat om enkelte ting kan få folk til å svime av. Folk besvimer feks av synet av blod. Ikke bare deres eget, men også andres selv om skaden ikke er stor. Noen opplever også oftere blodtrykksfall og svimer også av lettere enn andre, og jeg har opplevd at folk har svimt av på førstehjelpskurs, selv om situasjonen ikke innvolverte særlig dramatikk, feks falskt blod. Sykepleieren kan ha vært "presset" til å være nettopp den sykepleieren som skal ta vaksinen på tv, og presset ble for mye. Det betyr ikke at det er selve vaksinen som fikk hun til å svime av.
Mezzosoprena Skrevet 21. desember 2020 #18 Skrevet 21. desember 2020 Cleopatra70 skrev (4 timer siden): "Nurse manager Tiffany Dover received the Pfizer-BioNTech jab at CHI Memorial Hospital in Chattanooga on Thursday and was giving a press briefing when she began to trail off, according to WTVC-9." https://nypost.com/2020/12/18/nurse-faints-while-talking-to-press-about-getting-covid-19-vaccine/ Vi har ikke hørt noe fra henne siden fredag når dette skjedde. Folk har oversvømt hennes insta og facebook med spørsmål om hvordan det går med henne men hun har ikke oppdatert. Nå er hennes fb slettet. Samme tema IGJEN!?!?! 8
Gjest Thoringen Skrevet 21. desember 2020 #19 Skrevet 21. desember 2020 2 hours ago, Tinkabell said: Familemedlemmer og slektninger har alle postet samme julebilde. Hvem møtes så mange og så tett i coronatider? Dama er sykepleier. De er nok truet og skal «bevise» for verdenen at hun lever. *sarkasm alert* Hun er blitt bortført av Deep State og er gjemt i en kjeller under en sånn pizza takeway sted i Surinam. Jeg så det på en youtube video av en kar jeg har aldri hørt om før men som ifølge andre er verdensberømt soppekspert og dermed ekspert på vaksiner. Youtube tok det ned filmen derfor må det være sant. Hvis noen prøver å overbevise deg om det motsatte så er det fordi de er hjernevasket av regjeringen eller jobber selv for deep state. Hvis mot formodning hun skulle dukke opp i media igjen så er det fordi de har tvunget henne til det, eventuelt bruker de deep fakes.
Gjest MadameDeRosa Skrevet 22. desember 2020 #20 Skrevet 22. desember 2020 Men hvorfor går hun ikke ut og bekrefter at alt er bra?
Anbefalte innlegg