Gå til innhold

Holder det å varsle de som er på jobb om man blir syk fra jobb, eller skal nærmeste leder alltid varsles uansett?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt usikker nå.. Om leder ikke er tilstede(men kommer ila dagen) den tiden min arbeidstid starter, skal han/hun varsles da? Eller er det tilstrekkelig å gi beskjed til de som er på jobb? Har ikke fått konkret beskjed om akkurat det.

Anonymkode: 5fbae...254

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lederen skal alltid ha beskjed 

Anonymkode: 3193e...507

  • Liker 1
Skrevet

Hos oss skal både leder og kordinator som er på jobb ha beskjed. Eventuelt kun varsle leder. Sånn har det vært de fleste steder jeg har jobbet.  

 Samtlige steder jeg har jobbet så SKAL leder varsles, og dersom ikke leder varsels så regnes det som skulk og trekkes i lønn. Og om det gjentar seg at ikke leder varsles, så er det grunnlag for skriftlig advarsel.

Anonymkode: 77582...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...