Gå til innhold

Gavetips bror, setter ekstremt stor pris på hjelp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en bror på 29 år, som er så ekstremt vanskelig å kjøpe gave til. Han ønsker seg liksom ingenting og har heller ingen hobbyer. Han drikker sjeldent alkohol og er fryktelig kresen i matveien. Han hater alt av klær jeg har kjøpt før, og gavekort blir bare liggende. Det må absolutt ikke være en fornuftig gave, kan være noe kult også. Kom gjerne med alt av tips 😄

Gaven skal koste maks 1000 kr og må være mulig å få kjøpt i butikk mtp at det snart er jul. Jeg er litt sent ute i år med gave til han fordi jeg rett å slett har utsatt det siden jeg ikke aner hva jeg skal kjøpe 🙈

Anonymkode: e2b50...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg har en bror på 29 år, som er så ekstremt vanskelig å kjøpe gave til. Han ønsker seg liksom ingenting og har heller ingen hobbyer. Han drikker sjeldent alkohol og er fryktelig kresen i matveien. Han hater alt av klær jeg har kjøpt før, og gavekort blir bare liggende. Det må absolutt ikke være en fornuftig gave, kan være noe kult også. Kom gjerne med alt av tips 😄

Gaven skal koste maks 1000 kr og må være mulig å få kjøpt i butikk mtp at det snart er jul. Jeg er litt sent ute i år med gave til han fordi jeg rett å slett har utsatt det siden jeg ikke aner hva jeg skal kjøpe 🙈

Fortell litt mer om hans bo-og livssituasjon! En liste med hva han ikke liker, er ikke så mye å gå ut ifra. 

Anonymkode: c0f90...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bok, en god eplemost fra Vinmonopolet, et mykt pledd, ullsokker og en elgpølse? 

Boktips, sakprosa om andre verdenskrig er ofte populære:

seks minutter i mai av Nicholas Shakespeare 

churchills ilddåp av Erik Larson

evt en Pondusbok el?

Anonymkode: e3c90...f12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å kikke på nettsiden coolstuff.no. Men er kanskje for sent nå 😔. Lager han mat? Flotte kniver og knivsliper? Sett med deodorant og såpe? Parfyme? Pondusboka? 

Anonymkode: ef8a1...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Drone eller noe fra Teknikmagasinet? Klokke? 

Anonymkode: 89c95...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan Lego være en ide? Ja, seriøst :) om han har vært opptatt av lego som barn, så gjorde gaver fra serien lego exclusivr/Expert stor suksess her i fjor. Kulere ting, beregna på voksne

Anonymkode: f28e5...727

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drone? Metalldetektor? Nostalgisk samling av filmer hvis han har dvd-spiller? 

Anonymkode: ff98f...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det er. Har en bror som aldri ønsker seg noe... han får klær i år da, ei skjorte og en t-skjorte i god kvalitet. T-skjorte bor han i så tenkte at om jeg kjøper en i god kvalitet så vil han få mye ut av den 😂😂

Noe til hjemmet - god stekepanne eller kjele/gryte, kniver, sengetøy, 

Noe spiselig - spekemat, lakris, sjokolade

Abonnement på avis/magasin 

Klokke

Bidrag til veldedighet - kjøpt i hans navn

Gavekort hos frisør  (selvom du sier at gavekort blir liggende, frisør går han kanskje til i løpet av et år)

Spill (brettspill, puslespill, tv/data)

Bok - spør i bokhandelen, ofte mange gode tips å få

Lykke til og god jul ❤

Anonymkode: d8b2a...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra hodelykt. Gode votter. Stekepanne i støpejern, uten teflon eller «slipp lett»-belegg.

Anonymkode: 1f03a...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Litt vanskelig med så lite informasjon om hva han liker.

Fex er han litt nerdete  har det kommet lego bilder fra Star Wars som er ganske kule. 

Hjemmestrikka votter med Kaldt som faen mønster 😅 

Det har vert salg på smeg brødristere, hvem liker ikke en matt svart brødrister🤷‍♀️🤣 

ekslusivt skjegg olje sett om han har skjegg.

retro konsoller er kule, ser det er nevnt tidligere. 

Bror min får Airfryer i år🤷‍♀️ Kan gå begge veier 😅 Tidligere har han likt å få sort/hvitt bilder, bestikk, steikepanne og utelys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp noen fine, nye håndklær til han! Han høres ut som den typiske mannetypen som sjelden går ut og kjøper slike ting selv, og derfor sikkert har de samme håndklærne i ti år eller mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir hovedsaklig opplevelser i år. Escape room, overnatting i svevetelt, rafting, stående padling osv.

Anonymkode: a67e7...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Abonnement på strømmetjeneste kanskje..? Lag et litt morsomt gavekort du pakker inn der han velger selv mellom Netflix, HBO, Disney+ osv og så betaler du for 1 år? :P 

Sodastream

Kaffetrakter

Gode kokkekniver

Fitbit eller liknende

Rart å ikke ha noen hobbier og heller ikke drikke alkohol, hva bruker han tiden sin på da?

Anonymkode: a62a2...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...