Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer var uten Facebook noen uker og jeg synes det var så deilig. Han hadde fått ny tlf og kom ikke inn på fb . Nå har vi en historie der han i en dårlig periode flørtet med andre på fb når vi hadde en jævlig periode. Så siden de5 bestemte vi oss for å ordne opp i alt og hatt det fint men facebook er alltid et problem for meg. Jeg hater at han har Facebook selv han ikke har vist tegn på at han flørtet igjen. Men jeg er høygravid og nå ser jeg at han har fått til Fb igjen i natt. For en melding jeg sendte flere uker siden ble levert. Og jeg er så forbanna. Og han sa han vurderte å kutte ut Facebook. Jeg orker ikke dette. Den redslen hele tiden med han på fb.

Jeg er så sur på han og skal føde i morgen.. virkelig sur.. :(

Anonymkode: b10c8...17f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel... jeg beklager for å si dette (mens du er høygravid), men det er din feil. Du har ikke tillit til han men velger fortsatt å bli, da får du finne deg i det. 

Skrevet
Just now, shash90 said:

Vel... jeg beklager for å si dette (mens du er høygravid), men det er din feil. Du har ikke tillit til han men velger fortsatt å bli, da får du finne deg i det. 

Hva mener du? Bør jeg gå ? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mener du? Bør jeg gå ? 

Jeg vet ikke. Syns du han behandler deg bra? Respekterer han dine følelser? Tror du at du noen gang vil ha tillit til? Tror du at du noen gang vil få ro? 

Jeg forstår ikke hvorfor eller hvordan enkelte damer klarer å ha tillit til en mann som svikter de. For meg er det umulig å gjenskape tilliten etter en slik hendelse. Ork å være på vakt konstant. 

Skrevet
Just now, shash90 said:

Jeg vet ikke. Syns du han behandler deg bra? Respekterer han dine følelser? Tror du at du noen gang vil ha tillit til? Tror du at du noen gang vil få ro? 

Jeg forstår ikke hvorfor eller hvordan enkelte damer klarer å ha tillit til en mann som svikter de. For meg er det umulig å gjenskape tilliten etter en slik hendelse. Ork å være på vakt konstant. 

Ja han har jo prøvd å overbevise meg hele tiden at jeg kan stole på han osv. Men synes han kan slette Facebook for min skyld. Skal be han gjøre det idag. For ellers orker jeg ikke mer 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja han har jo prøvd å overbevise meg hele tiden at jeg kan stole på han osv. Men synes han kan slette Facebook for min skyld. Skal be han gjøre det idag. For ellers orker jeg ikke mer 

Skjønner, men hvis man er trofast så er man det overalt. Ikke for å gjøre deg mer forvirret, men hvis han er en sånn type så kan han være utro eller flørte overalt, ikke bare på fb. Å få han til å slette fb for deg, endrer ikke saken. 

Lykke til med fødselen, du blir en god mor❤️ Gi masse kjærlighet til babyen🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Husk at du fortsatt kan ha Messenger selv om du ikke har Facebook, og med tanke på hvor viktig Messenger har blitt som kommunikasjonskanal, tror jeg at jeg ville hatt vanskeligheter med å klare meg uten, selv om jeg ikke har Facebook.

Jeg må ellers dessverre si meg enig i vedkommende over her. Hadde jeg hatt så lite tillitt til partneren min at jeg måtte be henne slette sosiale medier, så hadde det ikke vært noe poeng å fortsette for min del og i alle fall ikke stifte familie. Jeg er ganske enten/eller der. Nå skal det sies at tillitten er såpass sterk i utgangspunktet, at Messenger-flørt i utgangspunktet ikke ville vært noe stort problem for meg.

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, shash90 said:

Skjønner, men hvis man er trofast så er man det overalt. Ikke for å gjøre deg mer forvirret, men hvis han er en sånn type så kan han være utro eller flørte overalt, ikke bare på fb. Å få han til å slette fb for deg, endrer ikke saken. 

Lykke til med fødselen, du blir en god mor❤️ Gi masse kjærlighet til babyen🥰

Takk... Ja han er ellers ikke noe person med digital kompetanse og var svært lite på tlf nå i det siste. Og har klart seg fint uten Fb sier han.  Nå er stresset mitt på igjen 

Skrevet
1 minutt siden, Jdz said:

Husk at du fortsatt kan ha Messenger selv om du ikke har Facebook, og med tanke på hvor viktig Messenger har blitt som kommunikasjonskanal, tror jeg at jeg ville hatt vanskeligheter med å klare meg uten, selv om jeg ikke har Facebook.

Jeg må ellers dessverre si meg enig i vedkommende over her. Hadde jeg hatt så lite tillitt til partneren min at jeg måtte be henne slette sosiale medier, så hadde det ikke vært noe poeng å fortsette for min del og i alle fall ikke stifte familie. Jeg er ganske enten/eller der. Nå skal det sies at tillitten er såpass sterk i utgangspunktet, at Messenger-flørt i utgangspunktet ikke ville vært noe stort problem for meg.

Synes du messenger flørt er ok?

Skrevet

Forstår hvor du kommer fra. Facebook ødela mitt siste forhold. Men ikke bruk energien på det nå ❤ Du skal heller være smart 🙂 Dere skal ha barn. ❤ En ypperlig anledning til å vise at han nå har andre prioriteringer enn disse flørtedamene. Helt naturlig om han poster den nybakte familien på veggen sin 😉 Det sender signaler. Ikke vær sur på han,,,fordi da forbinder deg med nagging,og vil søke " positiv" oppmerksomhet fra andre. Bruk kvinnelist.  Ta det fra meg,som reagerte på min eks ' dårlige vaner hva FB gjaldt med å uttrykke mine innerste følelser. Det hjalp ingenting. Uansett,så fokuser på barnet nå . Det er langt viktigere ❤ 

Anonymkode: f3cad...8da

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes du messenger flørt er ok?

I et sterkt forhold hvor jeg har 110% tillitt til partneren min, så ja. Kommer selvfølgelig litt an på hva man legger i flørt da. Nå er jeg ikke spesielt flørtende av meg selv, men er heller ikke utpreget sjalu, og så lenge da bare er snakk om flørt har jeg ikke noe problem med det.

Men det er egentlig et sidespor. Hva som er ok for meg og vårt forhold, spiller egentlig ingen rolle for deg og ditt forhold. Jeg har imidlertid livserfaring nok nå til å vite at den gnagende usikkerheten du helt sikkert kjenner på med din nåværende partner, den hadde jeg aldri orket å leve med.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Forstår hvor du kommer fra. Facebook ødela mitt siste forhold. Men ikke bruk energien på det nå ❤ Du skal heller være smart 🙂 Dere skal ha barn. ❤ En ypperlig anledning til å vise at han nå har andre prioriteringer enn disse flørtedamene. Helt naturlig om han poster den nybakte familien på veggen sin 😉 Det sender signaler. Ikke vær sur på han,,,fordi da forbinder deg med nagging,og vil søke " positiv" oppmerksomhet fra andre. Bruk kvinnelist.  Ta det fra meg,som reagerte på min eks ' dårlige vaner hva FB gjaldt med å uttrykke mine innerste følelser. Det hjalp ingenting. Uansett,så fokuser på barnet nå . Det er langt viktigere ❤ 

Anonymkode: f3cad...8da

Takk ... Ja jeg må jo kunne ha en fin fødsel uten å være sur på han.  Han har slettet kvinner fra fb etter vi prøvde igjen og har kun nærmeste familie osv. Jeg følger med om han legger til noen nye. Ser over skulderen hele tiden hvem han snakket med osv. Han sier han savner fb fordi han så på videoer der og kontakt med familien..men han sa jo han klarte seg fint uten Fb. Nå er jeg bare så sur på han og vet ikke om det er for jeg skal føde men jeg har virkelig ikke lyst å ha han i nærheten av meg akkurat nå. Han sover nå men når han våkner vil jeg være på det verste humøret han har sett..

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg begriper ikke at noen kan være i et forhold med noen som de stoler så lite på at de må overvåke, begrense og kontrollere den andre hele tiden. 

Skrevet

Det er da ikke Facebook som ødelegger forholdene deres, det er valget av partner! Blir helt oppgitt av slike tråder. 

• Liker 15
Skrevet
15 minutter siden, miss summers said:

Det er da ikke Facebook som ødelegger forholdene deres, det er valget av partner! Blir helt oppgitt av slike tråder. 

Nei du har rett. Han ødelegger ved å være på Facebook

Skrevet
1 hour ago, Alterego666 said:

Jeg begriper ikke at noen kan være i et forhold med noen som de stoler så lite på at de må overvåke, begrense og kontrollere den andre hele tiden. 

Til den dagen jeg stoler på han igjen bør han gjør alt for å få meg til å kunne stole på han.. så jo..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Til den dagen jeg stoler på han igjen bør han gjør alt for å få meg til å kunne stole på han.. så jo..

Når skal han leve etter din pipe? I årevis? 

Nei, han bør få ha et digitalt liv. 

Og du går inn for å forsure hverdagen hans? Det er bare smålig når du velger å skulle vise han "det verste humøret ham har sett" 

Anonymkode: 96883...1ea

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Når skal han leve etter din pipe? I årevis? 

Nei, han bør få ha et digitalt liv. 

Og du går inn for å forsure hverdagen hans? Det er bare smålig når du velger å skulle vise han "det verste humøret ham har sett" 

Anonymkode: 96883...1ea

Det er desverre konsekvensen han må ta etter det idiotiske han gjorde. Liker han ikke det så kan han gå. På lik linje jeg må ta konsekvenser for at vi hadde sex og jeg ble gravid. Nå må jeg føde. 

• Liker 3
Skrevet

Eksen min flørtet også med andre damer via. Facebook og Messenger. Fant dette tilfeldigvis ut noen mnd. inn i forholdet da det dukket opp et varsel på mobilen hans fra en annen dame. Viste seg at han flørtet med sikkert 7-8 personer under hele forholdet. 
Dro så i parterapi og han sa han skulle slette Facebook for å bevise overfor meg at han skulle bli bedre. Jeg var selv imot at han skulle slette Facebook, fordi problemet blir ikke løst av den grunn. 
Terapeuten sa også at dette ikke var vits, for hvis han først er en person som flørter med andre, gjør han det på andre plattformer også. Det ble slutt kort tid etter. 

Nå var det flere grunner til at det ble slutt, men anbefaler virkelig parterapi. Det hjalp veldig for min del! Det å sortere tankene og finne ut om det er håp for forholdet videre. 

Anonymkode: 736eb...d4e

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Eksen min flørtet også med andre damer via. Facebook og Messenger. Fant dette tilfeldigvis ut noen mnd. inn i forholdet da det dukket opp et varsel på mobilen hans fra en annen dame. Viste seg at han flørtet med sikkert 7-8 personer under hele forholdet. 
Dro så i parterapi og han sa han skulle slette Facebook for å bevise overfor meg at han skulle bli bedre. Jeg var selv imot at han skulle slette Facebook, fordi problemet blir ikke løst av den grunn. 
Terapeuten sa også at dette ikke var vits, for hvis han først er en person som flørter med andre, gjør han det på andre plattformer også. Det ble slutt kort tid etter. 

Nå var det flere grunner til at det ble slutt, men anbefaler virkelig parterapi. Det hjalp veldig for min del! Det å sortere tankene og finne ut om det er håp for forholdet videre. 

Anonymkode: 736eb...d4e

Akkurat nå driter jeg i parterapi. Han får lære seg uten at noe forteller han om en unge hva som er rett og galt.  

Tror han blir veldig skuffet å ikke få være med på fødselen nå. Jeg vil ikke være i nærheten av noen som irriterer meg men flott for han..nå har jo han Facebook han kan sitte på og kose seg med! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...