Gå til innhold

Hva er ditt syn på pikk i ræva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

🤔

Anonymkode: 50195...dd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At menn står fritt til å holde på med sitt seg imellom så lenge de holder det vel unna kvinner.

Anonymkode: 1b135...8ed

• Liker 12
Skrevet

Faktisk foretrekker jeg utrykket pikk i ræva enn analsex. 😅 Er så drittlei av at mange forventer kvinner skal ta den i 2ern, og blir kvalm av det ordet (analsex)

Hva andre gjør får de gjøre som de vil med. Men jeg vil ikke ha det selv, og jeg vil heller ikke at en potensiell kjæreste skal like å ha det.

Anonymkode: 3e065...1f5

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

At menn står fritt til å holde på med sitt seg imellom så lenge de holder det vel unna kvinner.

Anonymkode: 1b135...8ed

Du snakker på vegne av fire milliarder kvinner? Ikke verst, visste ikke at dere kvinner var så samstemte. Har denne enigheten kommet fram ved håndsopprekning? 

• Liker 14
Skrevet

Jeg er glad i analsex, og har hatt glede av det både med gutter og jenter. 

Men det skal selvfølgelig ikke være noe press eller tvang. Det, som all annen sex, skal være frivillig og for nytelse. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg får sykt gode orgasmer hvis mannen min tar en finger eller buttplugg i rompa mi mens vi holder på. Men pikk er jeg ikke så begeistret for inn i rompa, for jeg klarer ikke helt å slappe av & da er det ikke godt. Mannen min er velutstyrt & da blir det litt vel mye som skal inn. 

Anonymkode: 56be0...00e

• Liker 6
Skrevet

Definitivt ikke noe for meg, men vel bekomme til alle som liker rompesex. Sålenge jeg slipper er jeg fornøyd. :)

• Liker 3
Skrevet

Får ikke noe ut av det. Har testet det litt for flere år siden og det gir meg ingenting annet enn spenning da det var nytt og kjæresten fikk glede av det. Tenker at det er litt annerledes for menn som har prostata og kan få gode orgasmer av det. Hadde ikke hatt noe imot å tilfredstille mannen min på den måten, men han assosierer det med homo så det er synd for han at han går glipp av det. Utover det så har det ingenting å si for meg da det ikke er et must. Hadde ikke hatt noe problem med rimming for å glede den andre. Men pikk i ræva vil jeg ikke ha. Det syns jeg ikke er godt i det hele tatt. 

Anonymkode: efd04...01b

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil nok ikke ha analsex, men de som vil må da gjerne kose seg. Jeg har ikke noe behov for å dømme og snakke det ned. 

Anonymkode: 4d994...908

• Liker 1
Skrevet

Telles strap-on, dildo, fingre og tunge også? I så fall, elsker det 😊♥️

Anonymkode: df97f...951

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Får ikke noe ut av det. Har testet det litt for flere år siden og det gir meg ingenting annet enn spenning da det var nytt og kjæresten fikk glede av det. Tenker at det er litt annerledes for menn som har prostata og kan få gode orgasmer av det. Hadde ikke hatt noe imot å tilfredstille mannen min på den måten, men han assosierer det med homo så det er synd for han at han går glipp av det. Utover det så har det ingenting å si for meg da det ikke er et must. Hadde ikke hatt noe problem med rimming for å glede den andre. Men pikk i ræva vil jeg ikke ha. Det syns jeg ikke er godt i det hele tatt. 

Jeg er helt lik. Får ingenting ut av det, og synes det er litt ekkelt med avføring på penis og sengetøy. For det kan fort skje hvis man gjør det på ons etter tur på byen f.eks. Elsker sex men det gir ikke nytelse for meg å få den bak. 

Anonymkode: 4e2d3...534

• Liker 2
Skrevet

Jeg har fått et veldig ambivalent forhold til det. Såpass dårlig at ordet analsex vekker avsky, fordi jeg selv har opplevd press på det, og ubehag ved det, og det gjør vondt å vite hvilken fortvilelse mange kvinner opplever rundt dette. Hvor ufine mange gutter og menn er angående dette, selv om kvinnen fortviler, fordi de ikke ønsker det. 

Samtidig har jeg det innimellom, fordi jeg har en partner som respekterer at det er noe jeg tar initiativ til, når det er bra anledning til det, og jeg ønsker selv å ha det. Typisk at jeg er kåt og ønsker penetrering, selv om jeg har mensen. Eventuelt fordi jeg liker hvor ytterst tålmodig og kjærlig han da må være, i kombinasjon med at jeg tenner på at han synes det er spennende. 

Mellom oss to er det greit, fordi vi har det forhold vi har, med respekt og omtanke, men jeg klatrer ikke engang å tenke "analsex" om det. For det er bare blitt et negativt ord. 

Anonymkode: a426a...c21

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

• Liker 1
Skrevet

Svært negativt. Jeg overlater sånne drittjobber til andre og ville aldri vurdert det aktuelt å ta på meg sånne oppgaver. 

Anonymkode: 1a2be...459

• Liker 5
Skrevet

At det er deilig under de rette omstendighetene med den rette mannen. Men det er ikke hvem som helst som slipper til der, det føles veldig intimt. 

Topper og daler skrev (9 timer siden):

Du snakker på vegne av fire milliarder kvinner? Ikke verst, visste ikke at dere kvinner var så samstemte. Har denne enigheten kommet fram ved håndsopprekning? 

Muligens for de fire milliarder andre, men ikke for meg i alle fall. Jeg var vel opptatt da håndsopprekningen skjedde - lå kanskje på magen under en mann? ;) 

• Liker 3
Skrevet

Elsker analsex, får sykt gode orgasmer. 

Elsker også å gi analsex, moro å få prøve nye ting. 

Men skjønner, og har skjønt lenge, at det ikke er for alle. La folk få like, eller ikke like, akkurat hva dem vil 💜

Husk det er lov å sette grenser for seg selv 

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er helt lik. Får ingenting ut av det, og synes det er litt ekkelt med avføring på penis og sengetøy. For det kan fort skje hvis man gjør det på ons etter tur på byen f.eks. Elsker sex men det gir ikke nytelse for meg å få den bak. 

Hadde ikke giddet det på ons, men har blitt rimmet på ons 😂 

lurer på hvorfor damer syns det er godt egentlig? 

Skrevet

Menn som liker analsex har nok sex med sine mannlige venner også, det er hva jeg tenker... 

Anonymkode: a0e82...35b

• Liker 2
Skrevet
SlemUlv skrev (2 timer siden):

Elsker analsex, får sykt gode orgasmer. 

Elsker også å gi analsex, moro å få prøve nye ting. 

Men skjønner, og har skjønt lenge, at det ikke er for alle. La folk få like, eller ikke like, akkurat hva dem vil 💜

Husk det er lov å sette grenser for seg selv 

Kan jeg spørre hvordan du klarer å få orgasme av analsex? Er det kun penis inn og ut der eller stimulerer du klitoris samtidig med hånd eller vibrator? 

Skrevet

Syns det er urenslig! Det kan også ødelegge tarmkanalen.

jente 23

Anonymkode: 93e85...fd2

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...